30 stycznia 2014

Beige biker jacket, orange bag and cobalt blue beanie

Hej! Dziś, tak jak w poprzednim wpisie, prezentuję Wam zestaw, który idealnie sprawdzi się na chłodniejsze dni. Cóż mogę rzec - nie jest łatwo, smutne to wszystko, ciężkie życie! Kto mnie zna ten wie, że uwielbiam powtarzać te stwierdzenia nawet jeśli jestem szczęśliwa i mam świetny humor ;-) Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, a ja uciekam skręcać toaletkę z moim lubym!:) 
Miłego wieczoru, Alex














KURTKA - SHEINSIDE jacket, BUTY - SHOELOOK shoes, TOREBKA - MK bag, OKULARY - RAY BAN sunnies, CZAPKA - STRADIVARIUS bag, SZAL - MOHITO scarf

26 komentarzy:

  1. Przepiękna kurteczka, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie,torebka,buty cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirwałaś mnie tym setem! Jest świetny !
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurteczka ;) z tym kobaltowym wygląda rewelacyjnie ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. torebkę bym zmieniła, ale tak to jest IDEALNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, kolory idealne na ozywienie ziomowej aury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie prezentują się te błękity z odcieniami bieli. Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  9. również lubię kolory zimą, piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam polaczenie bieli z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) Mysle, ze do Twojego stylu pasowalyby tez ciuchy w klimacie Loveitshop.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze :) kurtka fajna aczkolwiek już bym jej sobie nie kupiła, bo mają ją wszyscy dzięki czemu mi się trochę opatrzyła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny, prosty zestaw. Kobalt dodal tutaj troche zycia i calosc pieknie sie prezentuje :) przyjemnie oglada sie Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. marzy mi się taka kurteczka z futerkiem w środku, nic cieplejszego chyba <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Olcia, nieustająco zachwycam się i zachwycać będę tymi butami! są genialne. i przepięknie ci w takiej nasyconej niebieskości. kobalt jest piękny sam w sobie, a tobie pasuje wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe połączenie Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna torebeczka od Korsa!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjna stylizacja a w torebce się zakochałam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx