26 stycznia 2014

Jak przetrwać srogą zimę? Zestaw na co dzień.

Z początku chciałam najmocniej przeprosić wszystkie z Was, które czekały na wpis i wysyłały do mnie pytania kiedy pojawi się coś nowego. Przez ostatnie dwa tygodnie zajęta byłam przeprowadzką, a na weekend nie było mnie fizycznie w domu, więc nie było możliwości zrobienia jakichkolwiek zdjęć. Czas nadrobić zaległości!:)







Okulary wbrew pozorom nie są tylko "dodatkiem" do stylizacji. Pamiętajcie, że zimą promienie słoneczne odbijające się od śniegu mają dużo większą częstotliwość. Chyba lepiej usłyszeć komentarze od kilku ludzi "patrz, ta w zimie okulary nosi!" niżeli się marszczyć? ;-)











KURTKA - MOSQUITO jacket, TOREBKA - PARFOIS bag, CZAPKA - STRADIVARIUS beanie, OKULARY - RAY BAN sunnies, BUTY - SHOELOOK shoes

 Kurtkę, którą mam na zdjęciach mam już od miesiąca, ale szczerze nie było kiedy jej założyć - przecież było tak ciepło! Gdy przyszły straszne mrozy okazała się ona zbawienna dla takiego zmarzlucha jak ja, gdyż oprócz tego, że jest puchata i bardzo ciepła posiada ona jeszcze futerko, które po wywinięciu służy jako kaptur. Przy temperaturach - 15C we wszystkim po dłuższym czasie będziemy się trząść, ale mając tak solidne zabezpieczenie jakim jest ta kurtka z pewnością lepiej na tym wyjdziecie ;-) Ciepła czapka oraz rękawiczki to coś bez czego ostatnio nie ruszam się z domu. Pod spodem ciepły sweter (+podkoszulka), wygodne jeansy (+rajstopy) i śmiało mogę powiedzieć, że jestem wygrać z mrozami. A wy jak sobie radzicie?
Alex

24 komentarze:

  1. Cały zestaw świetny, ale buty i torebka mistrz!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. jest straszniaście zimno. piękna czapa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciepła czapka i szalik tez pomogą :))
    ładnie wygladasz etej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko super do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty bardzo mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor torebki i czapki jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w niebieskim:) czapka jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super tutaj dodaję bloga do obserwowanych, dodasz mojego?
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    buska :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny outfit na takie zimno trzeba sie solidnie ubrać ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw idealny na mroźną zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację co do okularów :* piękny set!

    OdpowiedzUsuń
  12. haha "lepiej słuchać komentarzy ludzi niż się marszczyć" piękne :) w UK cały czas plusowe temperatury, słoneczko, ale za to straszny, zimny wiatr, szalik po same uszy, kaptur, płaszczyk, kalosze i najlepiej jeszcze kask na głowę na wypadek gradu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę nad kupnem tej kurtki
    piękna jest

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear! You have a beautiful blog! <3

    maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie! :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ze mnie też straszny zmarzluch ;)
    piekna stylizacja.. i te chabrowe dodatki tak ją ozywiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglada polaczenie kobaltowego z kolorem tego plaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam jaki rozmiar masz tej kurtki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cieplutka kurtka, świetnie leży - a zawsze wudawało mi się, że puchowe są okropne ;)
    chabrowe dodatki to strzał w 10tkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie zestawiłaś kolory, podoba mi się torebka ;) nooo i te okulary..! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx