3 stycznia 2014

Rozkloszowana wełniana spódnica, ciepły kożuszek, biały sweter.

Hej! Dziś mam dla Was  zestaw, który jest jednym z moich ulubionych - sweter plus rozkloszowana spódniczka. Po pięknej spódniczce od Preski długo szukałam tak samo "sterczącej" i rozkloszowanej aż wreszcie znalazłam ideał na Mosquito. Dobrałam do niej ciepły, beżowy kożuszek i ulubione już beżowe botki. Miłego wieczoru!
P.s Piękną wiosnę mamy tej zimy, prawda? ;-)
Alex
















KOŻUSZEK, SWETER - SHEINSIDE jacket and sweater, SPÓDNICZKA - MOSQUITO skirt, BOTKI - STRADIVARIUS boots, ZEGAREK - TIMEX watch, OKULARY -RAY BAN sunnies, NASZYJNIK - H&M necklace

30 komentarzy:

  1. Wyjątkowo podoba mi się to połączenie, mam słabość do takich spódnic! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się tą stylizacją i zachwycam! Jak dla mnie jest perfekcyjna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dopasowany zestaw:) Idealna kolorystyka jak dla mnie:) Kurteczka i spódniczka - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko komentuję blogi modowe, ale Twój zestaw bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw! Kożuszek świetnie prezentuje się z tym jasnym sweterkiem i do tego ta spódniczka- uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, spódniczka i kurteczka sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, jak Ty wspaniale wyglądasz! Piękne zestawienie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna spodniczka moge wiedziec jaki masz rozmiar i prosic dokladny link?? cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekny zestaw ;-) zdjecia takze bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna spódniczka! Super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. ojj ja tez :)) wygladasz przeslicznie!!!!! :)

      Usuń
  14. bardzo fajnie, a spodniczka boska

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze byłam pewna, że nigdy nie ubrałabym połączenia ciuchów w kolorze szarym i beżowym, a tymczasem całkowicie odmieniłam swoje zdanie! Ten zestaw z pewnością mogłabym założyć ;D Wyglądasz w nim rewelacyjnie, a kożuszek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam twoje zestawy coraz bardziej :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie w takim zestawie dlatego nie dziwie się, że jest on jednym z Twoich ulubionych :)

    Pozdrawiam http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zestaw jest dla Ciebie stworzony, wyglądasz prześlicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx