7 stycznia 2014

Mini leather skirt, burgundy jumper, quilted jacket,biker boots. Skórzana mini, pikowana kurtka i motocyklówki.


"It might seem crazy what I'm about to say

Sunshine she's here, you can take a break
I'm a hot air balloon that could go to space
With the air like I don't care, baby, by the way."


Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I'm happy..














jacket 


SPÓDNICZKA  - CHOIES skirt, KURTKA, SWETER - SHE INSIDE jacket and sweater TOREBKA - PARFOIS bag, BRANSOLETKI - BY DZIUBEKA bracelets,  BUTY - WOJAS biker boots

17 komentarzy:

  1. zamieniłabym sweterek na coś innego, bo reszta dla mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta styllizacja.Motorowe botki - uwielbiam, burgundowy sweterek - piękny. I bardzo zaintrygował mnie kolor Twojego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! Wyglądasz doskonale!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu ja tak ładnie w kitce nie wyglądam :< ehh!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie! Bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz fajne, proporcjonalne, nie za długie nogi wiec po co skracać je sobie tymi buciorami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczny, dobry look :)

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleek na płaskich no szok. A z takimi nóżkami to idealnie Ci w każdych butach :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie. :) Super torebka, w ogóle super zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz ! Sweterek jest GENIALNY ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx