12 marca 2014

Dobre buty do biegania - asics gel zaraca

Hej! Dziś chciałam Wam pokazać moje nowe śliczności bo biegania - Asics'y z serii Gel-Zaraca. Jak wiecie od zeszłego rok u intensywnie biegam (wcześniej przez 6 lat tylko siłownia i max 4 km na bieżni na rozgrzewkę) i nawet wzięłam udział w półmaratonie Zielonogórskim przygotowując się do niego jedynie 2,5 miesiąca. Jak na osobę, która nigdy nie lubiła biegania wynik 2h13min iileśtamsekund był czymś! Mogłam pobiec szybciej jednakże był to pierwszy tak długi dystans w moim życiu i miałam jeszcze sporo obaw.





Biegło mi się fantastycznie, ale treningi i przygotowania niejednokrotnie tylko i wyłącznie na twardej nawierzchni tj. na betonie sprawiły, że miałam ogromne bóle w kolanach i bałam się nawet, że nie będę mogła pobiec w półmaratonie. Oczywiście po fakcie dowiedziałam się, że nie można biegać cały czas po twardej nawierzchni tylko naprzemiennie z miękką (np. w lesie), ale jak wiadomo Polak mądry po szkodzie. Długo odkładałam decyzję kupna butów do biegania jednakże ostatnio buszując po sklepach w Galerii natknęłam się na te piękne szaro-różowo-żółte cuda i się zakochałam. Tego dnia miałam na sobie szpilki i było mi wyjątkowo niewygodnie, więc jak tylko przymierzyłam te buty i poczułam komfort i niesamowitą wygodę zdecydowałam, że są moje.


Jak pisze producent buty Gel-Zaraca mają system amortyzacji w przedniej i tylnej części buta, więc odciążają nasze nogi podczas biegania. Dodatkowo "meshowy" materiał buta (czyli ta siateczka) pozwala na jak najlepsze odprowadzenie ciepła i wilgoci z dala od wrażliwej skóry stóp. Buty są leciutkie jak piórko, a bieganie w nich to czysta poezja. Czuję się lekko i tak jakbym zupełnie ich nie miała na nogach. Celowo zrobiłam ostatnio trening tylko i wyłącznie na betonowej powierzchni i zgadnijcie? Kolana nie bolały ani przez chwilę ;-) Nie wiem jak mogłam bez nich wcześniej żyć!! :))


A WY, BIEGACIE, ĆWICZYCIE? ;)
Alex

Na koniec jedna z piosenek, która mnie mega nakręcała w zeszłe lato do biegania!:) A przy okazji to Calvin Harris jest moim Bogiem jak chodzi i o kawałki i o aparycję ;-P

)



9 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie <3
    Też właśnie zamierzam kupić buty do biegania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE SĄ!
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty ;) Ja miałam ten sam problem ale mi kostki puchły jak u słonia,zmieniłam buty na porządne dostosowane do biegania i juz jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre buty to podstawa, sama zadbalam o to! Zwlaszcza gdy chodzi o biegy - zgodzę się z Tobą w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetną mają kolorystykę. Ja nie biegam, ale w swoich butach do biegania chodze z psem na spacery - najwygodniejsze obuwie na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłaś je w Zielonej?
    "galeria"- trzeba pisać z dużej litery? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się sprawdzają w terenie leśnym? Zamierzam je kupić, ale biegam głównie w terenie leśnym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx