18 marca 2014

Neon pink shoes, boyfriend wrapped jeans and black ramoness

Tak zwane zmęczenie materiału nie pozwala mi dziś skupić myśli i ułożyć kilku poprawnych i w miarę ciekawych zdań. Mam nadzieję, że zdjęcia robione podczas "wichury" wynagrodzą Wam brak konkretniejszej treści ;-P Miłego wieczoru kochane/i ! Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz - uwielbiam Was :* 
Alex














JEANSY - ZARA, BUTY - MOSQUITO, BLUZKA - FF, TOREBKA - ETORBA

Botticelli’s Venus Sweatshirt you have never seen before!
On 1am 20th March GMT,
Romwe “the Birth of Venus” Sweatshirt will be sold at the price of $15.99, whose original price is $39.99. Only on March 20th, only 24 hours!
Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.
More than 3000 customers have already added it to the shopping cart.
Want a free one??
Click romwe facebook page to get a free one!!


27 komentarzy:

  1. Śliczne buty <3
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym secie! Uwielbiam taki styl!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zestaw, świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Trochę" wiało, a Ty tak bez szalik- przeziębisz się ;/ Zestaw na cieplejsze dni fanatystyczny :)
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu nie mogę się przekonać do spodni z dziurami :) Szpilki mają przepiękny kolor!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Uwielbiam spodnie tego typu, ale niestety tylko na kimś - u siebie nie zdaje to egzaminu ;) patrząc na Ciebie, tym bardziej żałuję, bo wyglądasz wypisz wymaluj jak ja lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy wolałam wersję w września zeszłego roku kiedy to miałam dużo szczuplejsze nogi od intensywnego biegania, wtedy tak fajnie "wisiały", ale zaczęłam powoli treningi, więc może niedługo tak będzie ;-P Pozdrawiam serdecznie <3 ;*

      Usuń
  8. świetny zestaw! bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba! buty są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie tu wyglądasz! i dżinsy mają naprawde rewelacyjny kolor. ja na maksa tęsknie za moimi hot pink szpilkami, które zostały w polsce... ale już za miesiąc je odbiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) to moje 1sze tak intensywne, które noszę na co dzień ;-) pozdrawiam

      Usuń
  11. Jak można ubrać spodnie z takimi dziurami? Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie zestawy! Świetnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są mega! Kocham taki styl :) Zajrzyj na wylsituj.pl. Tam też można znaleźć coś co nas zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne spodenki i szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne szpilki ;) mam taka sama kurtkę ;) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie z dziurami jakoś ciągle mnie przerażają:) a szpileczki szalone:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja ! Taka z pazurem ! Uwielbiam wszystko, szpilki, kurtkę, torebkę,bosko !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx