29 marca 2014

Little black dress and neon pink heels. Mała czarna i różowo-neonowe szpilki

Mała czarna to ta rzecz, którą zawsze powinnyśmy mieć w szafie. Ja mam ich kilka, ale żadna nie jest "klasykiem", który można nosić przez lata. Dzisiejsza również taka nie jest, jednakże chciałam Wam pokazać jak fajnie może wyglądać połączenie czarnego z neonowym różem. Jak Wam się podoba?:)
Przy okazji chciałam Was zapytać o czym byście chcieli jeszcze poczytać na mojej stronie - przygotowania do półmaratonu, zdrowe jedzenie, przegląd kolekcji?:)
Alex














Buty - Mosquito heels, Sukienka - Romwe dress


15 komentarzy:

  1. mniej jest czasem wiecej, wlasnie tym zestawem to udowodnilas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciala cos o twoich wlosach i pielegnacji, bo sa cudowne :) na zywo masz jeszcze piekniejsze wlosy <3 o przygotowaniach do polmaratonu tez super sprawa:) czekamy na wpisy i fotki buziaki:) anka

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda z tymi szpilkami, szkoda jednak że nie ma żadnej biżu bo trochę mi pusto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie podoba to, ze nic nie ma :D

      Usuń
  4. wow widac efekty biegania masz coraz ladniejsze nogi :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega buciki :) Fajnie wygląda i całość pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie, świetna całość!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię połączenie czerni i neonu :) Buziaki Myszo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie szpileczki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ! uwielbiam czerń, a Tobie zdecydowanie pasuje;) a buty śliczne <3
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie, będzie mi miło;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie bardzo podoba ola w czerni xD :*

      Usuń
  10. sliczniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, świetne szpilki! Mimo wszystko brakuje mi tutaj jakiegoś ogromnego, bydziubeka`owego naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx