27 marca 2014

Zamawiaj jedzenie online - pyszne.pl

Hej! Ostatnio miałam możliwość przetestowania portalu pyszne.pl i dziś chciałam się podzielić z Wami moją opinią na jego temat. 
Zamówienie jedzenia online jest bardzo łatwe - wchodzisz na stronę, wpisujesz miasto, ulicę i portal automatycznie wyszukuje Ci restauracje, które dowożą na terenie Twojego aktualnego miejsca pobytu.
W moim mieście tj. w Zielonej Górze póki co są tylko 3 restauracje współpracujące z pyszne.pl, więc mój wybór ograniczał się tylko do pizzerii Gioconda.




Pizzerię tą znam od dziecka, bo jest już u Nas w mieście od dawna, tak więc nie miałam żadnych obaw, że pizza będzie niedobra ;-) Tyle się jej objedliśmy, że mam już dość na cały rok! A przynajmniej tak sobie wmawiam ;-) Dowóz jest gratisowy przekraczając daną sumę zamówienia np. 20 zł, a czas doręczenia zamówienia jest widoczny na stronie oraz przychodzi powiadomieniem mailowym.
W skrócie: szybko, wygodnie i pewnie ;-) Ja jestem bardzo zadowolona i z pewnością jeszcze niejednokrotnie skorzystam z tej strony. Można płacić gotówką, kartą czy payu co ułatwi Nam sprawę gdy np. nie mamy gotówki.
Zajrzyjcie sami -> pyszne.pl 

A poniżej jedno z naszych zamówień - dwie pizze o średnicy 60 cm ;-D Niestety jeden kawałek nie wytrzymał już do zdjęcia, bo ma głodomorka w domu ;-)



Miłego wieczoru! 
Alex

7 komentarzy:

  1. O proszę, nawet nie wiedziałam o tym portalu :) Na pewno zajrzę na niego jeszcze w ten weekend :)
    PS. Uwielbiam pizze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm jakie pyszności ;) Muszę wypróbować tą stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawianie jedzenia online jest czasem prawdziwym zbawieniem! Prosto i szybko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx