14 października 2018

Summertime memories

Hello! Czy ktoś tu jeszcze zagląda?.. Tak, wiem. Nie publikowałam praktycznie od pół roku i nie mam nic na swoje wytłumaczenie! Zdjęcia zostały zrobione w maju i właśnie teraz uświadomiłam sobie jak cudownie rozpieszcza nas pogoda w tym roku. Połowa października, a my nadal mamy słońce i prawie 20 stopni Celsjusza - żyć nie umierać :) Zawsze marzyłam o tym żeby mieszkać w kraju gdzie cały rok świeci słońce i przyznam, że dziś nawet o tym nie myślę :) 
Sukienka, którą widzicie na zdjęciach od razu wpadła mi w oko ze względu na swój kolor - wiedziałam, że muszę ją mieć. Nie spojrzałam nawet na cenę i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że kosztuje... 40 zł :) A jeśli chcecie nabyć fajne buty to pod zdjęciami zostawiam link do strony Footway, z której mam te Converse :)
No nic, zostawiam Was ze zdjęciami - mam nadzieję, że się spodobają!
P.S Od czasu jak się wyleczyłam z trądziku (dobre kilka lat) miewałam tzw. gorsze fazy skóry twarzy. Minęło już kilka miesięcy od zrobienia zabiegu osocza bogatopłytkowego (o którym pisałam pod koniec maja tutaj), a na mojej twarzy nic się nie pojawia. Naprawdę szczerze Wam polecam jeśli zmagacie się z niedoskonałościami! Nie ma nic bardziej naturalnego niż ten zabieg :)
Alex


fot. Paulina 
Trampki - Converse
Sukienka - HM dress
Okulary - Rayban sunnies
Skórzana Torebka - Bershka leather bag

8 komentarzy:

  1. Świetna sukienka super w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz... aż mi się wakacji zachciało a to jeszcze tyle czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł! Na pewno jeszcze tu zajrzę :) Ja polecam z mojej strony fajny butik odzieżowy www.yasemeen.pl mają teraz te narzutki kolorowe w krate i tęczowe sweterki, no mega a wiadomo że to teraz w modzie. I jeszcze mój ulubiony, różowy kolor był więc w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka idealna na letnie ciepłe dni. Muszę poszukać czegoś w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest przepiękna ;) patrząc na te zdjęcia tęsknie za latem, a tyle czasu trzeba na nie teraz czekać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrane kolory mega to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx