9 maja 2012

Yello Jacket & Snake Print

Hello there my readers! I'm glad you're here :) This Saturday i'm going to have an exam that I'm afraid of... wrrr but it's the last time this year :) I wore this outfit 2 weeks ago at my studies, but I changed the shoes = from ballerinas to heels. I hope you like it xxx Thanks for your comment (each one!),support,mails, presence xx

Witam Was serdecznie! Nieubłaganymi krokami zbliża się sobota i mój ostatni zjazd i egzamin, którego szczerze przyznam się boję ;-) Zestaw, który dziś zobaczycie jest zestawem właśnie ze zjazdu jakiś czas temu. Zamieniłam jedynie buty z cielistych baletek na niskie szpilki z czubkiem. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;-)

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, wsparcie,maile, obecność :*

Tych co jeszcze nie wzięli udziału zapraszam na konkurs gdzie do wygrania piękne bransoletki KLIK

Co nieco o dzisiejszym zestawie: jasne kolory zawsze będą wyglądać dobrze, więc nie bójcie się eksperymentować ;-) 






torba - ko-ara (bag)
buty-parfois (heels)
marynarka-mosquito (blazer)
gumka-h&m (hair gum)
zegarek -michael kors (watch)
bluzka/tunika-kappahl (tunic)
spodnie,okulary-new yorker (pants,sunnies)


A kolejny post przeznaczony będzie moim nowościom ze sklepu sheinside. Będzie to dłuuugi post :P :)

30 komentarzy:

  1. Genialnie
    elegancko a zarazem na luzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow swietnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty, marynarkę i torebkę poproszę:) ja mam ostatni egzamin 19.05- będzie dobrze, nie ma innego wyjścia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://fashion-menpl.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z wyciągnięciem kieszeni, wygląda to tak luzacko:)
    a zestaw bardzo fajny podoba Mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw wszystko tak ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, żakiecik świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marynarka jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. całość fajna ;-) najlepsze wg mnie są spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie i torba - genialne ;)

    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/05/lose-my-breath.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygladasz! Swietnie wspolgra ozdoba do wlosow z okularami! Zostalas oTAGowana:) szczegoly u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne buty .
    a może się po obserwujemy ?
    ps. zapraszam do mnie , dzisiaj recenzja kremu BB , komentarz mile widziany , ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój blog : fashion-my-whole-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnemu we wszystkim do twarzy!
    W każdym zestawie wyglądasz genialnie!
    Boskie spodnie i marynarka :D
    :****

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne dzinsy !!!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny zestaw :)

    zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękną masz tę torbę !:)
    pozdrawiam
    ps. dziękuję Ci bardzo za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest świetna :))

    Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jeansy :) Bardzo zgrabnie w nich wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny zestaw! świetna torebka!;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx