1 września 2013

Leather shorts and burgundy jacket

Hej! Stosunkowo dawno nie było tutaj postu ze stylizacją, ale to wszystko przez chorobę, która dopadła mnie idealnie na mój urlop! Lepszego sobie nie można było wymarzyć, prawda? ;-) Dobrze, że już prawie wyzdrowiałam, bo pierwszy bieg już w sobotę!:)
Co do zestawu - kobieco i w moim stylu. 
Jeśli chcecie mieć równie piękne okulary mam dla Was niespodziankę ;-) Wpisując kod Alex na stronie Aurore dostaniecie je za 299 zł (kod wazny do 30 września!) - jedyne czym się różnią to brakiem polaryzacji ;-)

Czekam na Wasze komentarze! :) Alex













Na koniec chciałam Wam pokazać moje już dwutygodniowe paznokcie u rąk i stóp - na rękach mam żel, a na stopach hybrydę. Jak na moje oko wyglądają świetnie po takim czasie ;-) Jeśli chcecie mieć takie same lub podobne zapraszam Was do kochanej Sylwii do salonu DIAMONDS. Możecie ją polubić na facebooku KLIK ;-) 






OKULARY - RAY BAN (na kod Alex kupicie je za 299zł -więcej szczegółów tutaj) sunnies, BUTY - PRIMA MODA shoes, TORBA - ZARA bag, TOP - H&M top, MARYNARKA - PRESKA blazer, SPODENKI - NEW YORKER shorts


Romwe Autumn Wishlist!
New Season, New Look!  Ankle bootsSweatshirtAztec bagMakeup etc.
Go to find your new look:


48 komentarzy:

  1. wszystko cudowne, a te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! kolor marynarki jest stworzony dla Ciebie :)
    i te Twoje piękne i długie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super widac juz jesien, ale nie do konca:) bardzo podoba mi sie zestaw, a okulary przesliczne i bardzo ladnie na Tobie sie prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zakochalam sie ;)))) coraz szczuplejsza....

    OdpowiedzUsuń
  5. boska <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kobieco i za to duży plus ! Śledzę Twojego bloga już kawał czasu i ani przez chwilę Twoje posty mnie nie zanudziły- zaskakujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, a torba mega!!! Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny strój .
    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Rewelacyjna stylizacja, myślę że jedna z lepszych na blogu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jak cudownie! a te okulary sa brazowe, a na niektorych zdjeciach jak czarne, super sa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, pokazuj czesciej nogi (;
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. drugie zdjecie jaaakiee nooogii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nogi jak nogi, beda lepsze!:) :P pozdrawiam!

      Usuń
    2. wg. mnie nabrały trochę mięśni, ale to dobrze, bo wyglądają o niebo lepiej :)

      Usuń
  14. świetnie wyglądasz ! :) zazdroszcze okularów *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudownie!:)
    jesteś rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz i masz wspaniałą figurę! Podobają mi się zwłaszcza buty, okulary i spodenki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, super figura! widzialam, ze biegasz - od dawna?!??!

      Usuń
  17. świetna stylizacja, torebka jest niesamowita:) ślicznie wygląda w połączeniu z marynarką w kolorze czerwonego wina:) obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post! http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. STUNNING!!!:)))






    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zestawienia! Pięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju ale cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Cie Alex :****

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna bordowa marynarka i krótkie skórzane szorty Kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja!:) Bardzo mi przypadły do gustu Twoje buty. A paznokcie faktycznie wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. tak jak wcześniej dużo osób pisało - burgund na Tobie wygląda świetnie! super marynarka ;)

    mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne zestawienie! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx