11 stycznia 2013

First photos with my new baby!

Hej! Dziś mam dla Was stylizację przygotowaną już jakiś czas temu.
Przyznam, że czapki typu "beanie" nie są moimi ulubionymi, poza tym ostatnio coraz częściej mam "bad face and hair day", ale ta przypadła mi i mojemu portfelowi do gustu. Do tego mój ulubiony płaszcz z sheinside i zestaw gotowy ;-)

Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.

P.s Zauważyliście coś?:)

Alex




















BUTY - FLEQ shoes
ZEGAREK - PARFOIS watch
BLUZKA - STRADIVARIUS blouse
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
SPÓDNICZKA , CZAPKA - H&M skirt and beanie (podobną znajdziesz tutaj)
TORBA - ETORBA bag (podobną znajdziesz tutaj)

50 komentarzy:

  1. widziłam że masz gołe nogi hi podoba mi się ta twoja torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. buty bym jedynie zmieniła a tak to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty wlasnie ekstra pasuja, butelkowa zielen i bordo,mm :)

      Usuń
    2. buty miazga!

      Usuń
  3. masakra jak pieknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba:) płaszczyk i torebka super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja widzę, ale zapewne dlatego, że mi o tym powiedziałaś wczoraj ;D
    Ale jest lepsza jakość, to fakt :) i całkiem ładnie Ci w beanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z Ciebie laska <3 prezentujesz się bombowo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czyzby nowy aparat/obiektyw/fotograf? jakoś zdjęcia lepszej jakości są. tez tak chcę.


    palma zawsze spoko, piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny outfit ! <3
    Zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga ;)
    ann-fashion-model.blogspot.com
    Pozdrawiam Ann

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w twojej torebce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, rewelacja ! ♥

    czyżbyś pomalowała włosy, czy mi się wydaje :D ? wydają się tutaj ciemniejsze :PP

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to super zestaw!!!
    Buty podkręcają całość!
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, widzę że całą blogosfera oszalała na punkcie tych uroczych płaszcyzków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo,jest świetny:) Ja osobiście wolę ten od tego misiowego :P Pozdrówka:*

      Usuń
  13. bidulko nie było Ci zimno w tych bucikach? zestaw dopracowany co do szczegółu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czapka cudo i super Ci w niej do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie:)
    Podobają mi się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki to masz śliczne, ten model i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś w ciąży ?? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd takie przypuszczenia? bo tytule dałam napis "baby"?:)) czy wyglądam jak kulka?:)

      Usuń
  19. Pięknie wyglądasz ♥
    Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, uwielbiam bordo<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko super, ale te nogi w cieńkich rajstopach i szpilki w połączeniu ze śniegiem (i widać, że Ci zimno) wyglądają trochę groteskowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączenie jest genialne! ♥
    Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, wybieram 2 zwycięzców i są 2 nagrody ♥ http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowy obiektyw :>? PIĘKNIE Olek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za wszystkie komentarze :* Nie będę odpisywać na każdy, bo by się bałagan zrobił, ale doceniam każdą opinię! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. great look! xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. is the quality of a coat good? thanks for your answer :) K.

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz przegenialnie! Cudowne buty, genialne połączenie spódniczki z czapką, strasznie mi się podoba! ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. you look incredible my dear!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. buciki miazga kolor;) zapraszma do siebie:) ( co prawda dopiero raczkuje ;p )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx