16 stycznia 2013

Caramel sweets.

Hej! Dziś przygotowałam dla Was stylizację w pomieszczeniu, a dokładnie w Kawiarni Karmel. Jest to nowe (bodajże dwumiesięczne) miejsce na mapie Zielonej Góry, do którego Was serdecznie zapraszam. Próbowałam kilku deserów i pięknie zrobionej latte - mogę polecić z czystym sumieniem;-) Panie na diecie też znajdą coś dla siebie, a mianowicie jogurt naturalny z koktajlem truskawkowym, kawałkami truskawek i muesli - mniam ;)


Przechodząc do stylizacji - moje ulubione połączenie kolorów - nasycona, ziemna zieleń oraz bordo to wg. mnie duet niezniszczalny. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!:)









Omnomnom ale pyszne ;-) 











SPÓDNICZKA I ŁAŃCUCH - H&M skirt and necklace
BLUZKA - ZARA blouse
BUTY- RIVER ISLAND shoes (podobne tutaj)
ZEGAREK - PARFOIS watch

31 komentarzy:

  1. Idealny zestaw! ;)
    Desery wyglądają zachęcająco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie w tym Karmelu:) zestaw jak zawsze super dobrany:) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak tam poszlas i robilas zdjecia? jak to bylo:)?

      Usuń
  3. cudnie <3 chyba się tam wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uch, deserek wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. omnomnom ale deseraska miałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz, bardzo podoba mi sie takie polaczenie kolorkow:) a desery...o jejku...no smaka mi narobilas ze szok !:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne fotki, fajny klimat ma ta kawiarnia :) A ty jak zawsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie ma podpisów co skąd jest jeśli chodzi o ciuszki... BTW skąd naszyjnik?

    Zestaw super. Deserki apetyczne. Muszę w Łodzi poszukać podobnego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie połączyłaś te ciuszki :) spódniczka jest piękna.
    Zapraszam też do siebie, pełną parą wracam do blogowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się tam wybrać skoro mówisz, że mają pyszne desery ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię to połączenie kolorów, złote dodatki dodały tu jeszcze więcej uroku.
    Patrząc na zdjęcia, aż chciałoby się zjeść takie pyszne deserki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie, a desery są podane bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz :) i ten deser mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna stylizacja i sesja super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. i love it xxx
    you and sweetss mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się połączenie kolorystyczne!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. slicnzy zestaw, nie moge sie doczekac kolejnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. moja ulubiona bloggerka!

    OdpowiedzUsuń
  20. wonderful set
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. bielizna jakiej firmy ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx