30 listopada 2012

Neon i skóra - połączenie idealne?

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację, która idealnie sprawdzi się na co dzień do pracy czy na zakupy. Wygodne, eleganckie obcasy to coś, co każda kobieta powinna mieć w szafie. Do tego duża torba i możemy wygodnie spędzić cały dzień ;-)
Jeśli nie lubicie neonowych kolorów polecam basicowa koszule lub top z napisem. Pozdrawiam
Alex















BUTY - RIVER ISLAND heels
TORBA - ZARA bag
SPODNIE - NEW YORKER pants
MARYNARKA - SH jacket
TRENCZ - H&M trench coat
ZEGAREK - PARFOIS watch


p.s Dziś skończyłam 24 lata - widzicie tego pięknego bucika? :-)



36 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, zestaw idealny do pracy, a potem tylko zmiana bluzki i może być na jakąś ciut bardziej oficjalną imprezę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa i bardzo ładny tort :P Ja chciałam na 8nastkę żeby mama mi torebkę zrobiła, ale chyba jednak lepsze będzie zwykłe koło haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie, moim zdaniem trafiłaś w 10. Krzykliwo ale z klasą! Podoba mi się bardzoo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko perfekcyjnie dobrane. Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torcik zazdroszcze Olcia :DD oddawaj :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :) a stylizacja mega:))

    OdpowiedzUsuń
  7. achh no i cudowna stylizacja:) Koszula, ktora masz na sobie na fotce z torcikiem - skad?? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ta neonowa bluzeczka ładnie leży! Piękna torba ♥
    dużo, dużo radości i poczucia spełnienia w życiu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego dobrego!! :) śliczny tort:)
    Odkąd masz jaśniejsze włosy wyglądasz dużo ładniej! Dzięki Tobie sama chcę coś z moimi zmienić. Mogłabyś podać nazwę farby, jakiej używasz? (oczywiście poza ombre)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow przeslicznie:) zestaw bardzo stylowy i kobiecy:) wiecej takich! chociaz TY masz same kobiece i sliczne:) ostatnio pokazalas dwa posty w spodniczce. bedzie wiecej?:) :***

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie jak najbardziej okej, wszystkiego najlepszego!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!

    Bardzo fajna stylizacja, ja jestem zdania, że czerny do wszystkiego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje ulubione miejsce na palmiarnii.
    a zestaw pieknyy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne połączenie kolorów. Świetny tort. Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę kupić sobie takie spodnie - są świetnie:0 a całość robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Twoją panterkową torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja, świetnie wszystko dobrane, masz gust. :)

    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale rewelacyjny tort kochana ;*
    Strasznie mi się podobają Twoje spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie zestaw jest idealny:) Wszystkiego najlepszego:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego Najlepszego :*

    cały strój cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta neonowa koszulka pasuje tutaj idealnie, jednak dla mnie najwygodniejsze buty to sneakersy na koturnie, jakoś nie za bardzo lubie szpilki (przynajmniej u siebie).
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  22. skóra i neony to idealne połączenie!!!
    plus za t szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje. Będę wpadala tu częściej :) ja dopiero zaczynam. Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To połączenie faktycznie okazało się idealne :)
    Wyglądasz cudownie, a torcika zazdroszczę! Pewnie był smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny strój, wszystkie Twoje stylizacje są bardzo ładne :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. such a lovely style honey
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. aale tort! a połączenie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerń+neon to połączenie idealne:]Wszystkiego NAJ Kochana,spełnienia marzeń:***
    p.s.wspaniały tort!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. BAG + BLAZER + SHOES !!
    EXCELLENT POST!
    (:

    http://whatmakeusinsane.blogspot.com/2012/11/in-vogue-editors-eye-trailer.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jakie masz śliczne włosy <3 najlepszego zyczę!:*
    Pozdrawiam
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. prosze o wiecej takich stylizacji "na co dzień"
    wszystko super, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniale wyglądasz! piękna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tort jest genialny :) w pierwszym momencie myślałam,ze to 1 :D a nie bucik ;)
    widzę,że ta torebka z animal printem to Twoja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx