11 marca 2015

Casual girly outfit. Pudrowa sukienka i różowy płaszcz.

Aktualnie bardzo "cierpię", bo każdy kto mnie zna wie, że kocham mówić/rozmawiać/gadać/peplać (niepotrzebne skreśl), tak więc przynajmniej tu się wygadam, a co! :) Najgorsze jest to,  że kiedy zaczynam pisać to zauważam, że znowu chcę powiedzieć za dużo, że mój blog to jednak nie "mój pamiętnik" jak kiedyś, ale miejsce, które odwiedza dość sporo osób (za co z góry dziękuję!:*).
Mam nadzieję, że zestawy, które tu zamieszczam inspirują Was chociaż w jakimś stopniu, a posty lifestyle'owe motywują do działania i aktywności fizycznej :)
Ostatnio było mnie tutaj mniej, bo troszkę podupadłam ze zdrowiem, następnie przez tydzień byłam we Francji, a aktualnie- wróć do punktu pierwszego. Czy ktoś w ogóle zdaje sobie sprawę jak ciężko mi nie rozmawiać? :)))))) Przygotowuję też ciekawy projekt, którego rezultatami na pewno się z Wami niedługo podzielę :)) 
Buziaki miłego wieczora,
Alex







                       














fotki. PAULINA :* 
Sukienka - Mosquito dress, Płaszcz - Berska coat, Buty - Venezia heels (podobne znajdziesz tutaj), Okulary - Ray Ban sunnies, Zegarek - M.Kors, Szalik - Stradivarius scarf, Kolczyki - By Dziubeka earrings

Aktualnie moja ulubiona piosenka! Uwielbiaam :))



26 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastele, więc Twój look zdecydowanie przypadł mi do gustu :) Mam z resztą ten sam płaszczyk z Bershki - jest cudowny! Z przyjemnością obserwuję.

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: look - how to kiss a boy, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaaaaaaaaaa nie moge jakie zdjęcia! perfekcyjnie ;-);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny set! Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, wyglądasz pięknie i kobieco :) Cudny płaszczyk i buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna wiosenna stylizacja :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja mam tak samo z gadaniem ;p.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka, myślałam, że to spódnica!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw, kolorystyka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zestawienie :) Piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pastelowy róż i szarość to niezwykle sensualny duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze super wyglądasz:)
    mam nadzieję, ze pobym we Francji udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię takie pastelowe kolory, szczególnie podczas wiosny ! Przepięknie wyglądasz w tym płaszczu !

    pozdrawiam,

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. ale sliczniutko:) ja dzieki tobie zaczelam biegac dziekuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz ! ♥
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ♥ http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem ci, że u mnie bardzo podobnie, czasem mój facet mnie hamuje, że nie powinnam o pewnych rzeczach pisać na blogu publicznym, a ja czasem mam taką lekką rękę do pisania, że opowiadanie mogłabym stworzyć co posta :P hehe
    Kochana zestaw fantastyczny! Już taki wiosenny, dziewczęcy i świeży.... uwielbiam pastele, więc płaszczyk szczególnie do gustu mi przypadł <3 nie wiem czy to właśnie nie jest ten model, na który polowałam, ale miętuskowy..... tylko, że nawet na wyprzedażach trochę drogie nawet były grrrr :/
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIWTNIE WYPROFILOWANE BUTY;)

    CAŁOŚĆ SUPER;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, pięknie Ci w różowym! :) Wyglądasz świeżo i już trochę wiosennie :)

    Buziaki,
    TheFiorka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! Płaszczyk cudo<3
    Życzę powrotu do zdrowia :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow Kochana wyglądasz cudownie, uwielbiam taki odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pastelowy róż i szary to duet idealny :) Świetny outfit!
    http://charminglydressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Róż każdej kobiecie nadaje uroku i tego czegoś z seksapilu jeszcze dodatkowo więcej. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx