24 czerwca 2014

MODA: Baby blue biker jacket and black pants. Codzienna stylizacja.

Hello kochani! Dziś prezentuję Wam jedną z moich ulubionych kurtek (mimo, iż nie noszę jej zbyt często) w połączeniu z sandałkami sprzed dwóch sezonów z Zary. Do tego dobrałam idealnie dopasowane czarne spodnie oraz bluzkę z nadrukiem. Całość uzupełniłam paskiem ze srebrną klamrą i ciemnozielonymi aviatorami. Osobiście nie przemawia do mnie łączenie srebra ze złotem, dlatego wszystkie dodatki  i detale pozostawiłam w jednym odcieniu ;-)
Miłego wieczoru!
Alex



















Kurtka i sandały - Zara jacket and heels, Okulary - Ray Ban via Aurore, Top - Shoot Girl, Pasek - T. Hilfiger belt

Hello dear readers! Today I present you one of my favourite jackets (even If I do not wear it very often) with almost  two year's sandals from Zara. I'm wearin' black skinny pants from Pimkie, white top from Shoot Girl and Tommy Hilfiger's belt. I also took my new Ray Ban sunnies to finish the look. Personally,  I do not like to put gold and silver in one outfit, so here you can see only silver details. Have a nice evening!
Alex

16 komentarzy:

  1. Super look! Uwielbiam tą ramoneskę!!

    www.marsenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja, super buciki, przydałaby mi się taka cienka kurteczka na chłodne letnie wieczory. super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dodać, nic ująć- wspaniały look!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :))
    Kurtka jest bardzo fajna!! *.* <33
    Pozdrawiam:*

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest idealna! zamówiłam sobie takie sandałki czarno&białe, i sądzę że tu idealnie by pasowały : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor kurtki, buty też jak najbardziej na tak :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna stylizacja, przede wszystkim podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurteczka! Okulary masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyglądasz :) Kurteczka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej podobają mi się buciki.

    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx