9 sierpnia 2012

Neon & Lace - bit brave?

Dzisiejszy zestaw musiał się troszkę naczekać, by być opublikowanym - neony oraz koronka modne są co roku, co mi bardzo pasuje, bo świetnie czuję się w takich kolorach oraz materiałach. Przyznam, że dawno nie byłam tak "kuso" ubrana. Dziękuję za to, że jesteście i komentujecie.  Pozdrawiam ciepło :)
Alex












SZORTY - OASAP shorts
BLUZKA - ZARA top
BUTY - VERO-VILA shoes
NASZYJNIK - H&M necklace

Jak chodzi  o moje zdjęcia to chciałam żebyście wiedzieli, że ich nie retuszuję (chyba, że zdjęcia robi mi fotograf, którego aparat wyręcza photoshopa:P), nie wygładzam twarzy etc, bo to się mija z celem. Pokazuję prawdziwą siebie i mam nadzieję,  że mimo to i tak się Wam podoba chociaż troszkę ;-) A ja będę dążyć do perfekcji :) 



30 komentarzy:

  1. super Olciu:) ten zestaw mi się wyjątkowo podoba <3 tak trzymaj! a nogi masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jest na co popatrzeć. Neonowa stylizacja, lecz nie aż tak krzykliwa... Super :)!!!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o mam takie same spodenki, tylko że z Romwe - super są ;)
    PS. szpileczki też mi się bardzo podobają:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki i szpilki. Ogólnie zestaw wypadł nieźle.
    http://psycho-and-company.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki są super !

    po prostu prześliczne !!

    ale mam wrażenie, że jakoś żle wyglądają z tą krótką obcisłą bluzeczką :(((


    pozdrawiam serdecznie


    MArcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam na sobie te szorty. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. no to kochana musisz ubierać się tak częściej bo wyglądasz bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny blog! zapraszam do obserwowania stylesentient :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Limonka może nie, ale koronkowe ubrania zawsze znajdą u mnie miejsce w szafie;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż za figura:)
    świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz i te Twoje włosy <3 jakiej farby i odcienia używasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej wiem ze współpracujesz z sheinside, chciałam teraz coś u nich zamówić nie wiesz może czy działa teraz jakiś kod rabatowy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :-) Bardzo świeżo i naturalnie :-) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego napisałaś " Jak chodzi o moje zdjęcia.." ?? :Jak" to część zdania świadcząca o pytającym trybie zdania, a tu raczej powinno być :jeśli".Bez urazy, ale trochę negatywnie wpływa to na lekturę.Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, szpilki są świetne:) Dodałam do obserwowanych, z pewnością będę tu zaglądać częściej:)
    Zapraszam również do siebie

    http://www.hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. o ja...kobieto...jaka ty zgrabna jesteś!

    zazdroszczę ci tej figury.cudownie pasują ci takie stylizację!<3 z
    zajrzyj do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no normalnie jestes ubrana czemu skapo?

    OdpowiedzUsuń
  20. A ten czarny biustonosz pod topikiem to co????Chyba skoro taka z Ciebie znawczyni mody to powinnas wiedziec ze pod jasne rzeczy,a nawet biale zaklada sie cielisty stanik.Tak,tak nawet nie bialy a cielisty.Taka bielizna wyglada tak samo nieestetycznie jak metki pod butami czy wymietolone ciuchy.Popraw sie i zwracaj uwage na takie szczegoly.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje za uwagi, niemniej jednak mi sie tak podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe połączenie neonów z koronką.

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz świetnie, naszyjnik chętnie bym podkradła jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx