22 października 2013

Fashion Week Outfit

Hej! Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mój zestaw z Fashion Week z soboty. Relacje z pokazów zobaczycie znacznie później kiedy pojawią się profesjonalne zdjęcia fotografów, którymi chcę Was uraczyć w tym roku ;-) Zrezygnowałam z robienia zdjęć na pokazach, bo tak naprawdę nie  można się do końca skupić na oglądaniu kolekcji i kontemplowaniu.
Dzisiaj więc tylko zestaw, a wrażenia, nowe znajomości i pokazy w kolejnych postach!
Mam nadzieję, że się spodoba! Największe wrażenie w tym zestawie robił płaszcz i spódniczka, więc jak tylko dostanę moje zdjęcia od fotografów to na pewno się z Wami podzielę :)
Alex
























BLUZA - ZARA blouse, PŁASZCZ - MOSQUITO coat, KOPERTÓWKA- MICHAEL KORS clutch, BUTY - STRADIVARIUS boots, BRANSOLETKI - SHE-BIJOU bracelets, OKULARY -Ray Ban sunnies 

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:



38 komentarzy:

  1. jak dla mnie strzal w 10! cudowny plaszczyk z szalowym kapturem do tego pikowanie i turkusowa spodniczka ktora dodaje energii pieknie:)


    w wolnej chwili zapraszam rowniez do siebie:)
    nattalja.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! zajebiscie wygladalas, doslownie wszystko mi sie podoba:D nie wiem co najbardziej- chyba bluza, albo buty! haha nie wiem :D super Olkaaa ;*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz bardzo mi się podoba,krój i kolor super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk najlepiej prezentuje się z kapturem na głowie <3 świetny ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba moja ulubiona twoja stylizacja. wszystko mi się podoba, bez wyjątku. a ty wyglądasz bezbłędnie :)
    i chcę te bransoletki! idę obczajać je na stronie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero teraz się dopatrzyłam, że masz tam cytat z "małego księcia". najpiękniej :)

      Usuń
  6. bardzo podoba mi się spódniczka i te bransoletki!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka to chyba PresKA, bo mam taką samą :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. rewelacja:) swietna struktura bluzy i swietny kolor spodniczki
    ;)
    pozdrawiam,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  8. PODOBA MI SIĘ KOLORYSTYKA TEGO ZESTAWU.

    OGÓLNIE MIŁE DLA OKA :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz:) nic dodać nic ująć;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne połączenie , chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plaszcz i bluzka sa niesamowite
    Wygladasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądałaś świetnie :) Poza tym mogę Ci podziękować, bo szukałam ostatnio takie płaszcza w różnych sklepach, a znalazłam u blogerki :)

    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty zawsze świetnie wyglądasz! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny płaszcz i świetna bluza - dziewczęcy i uroczy zestaw! <3
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytłoczenia na bluzce są świetne, podoba mi się to! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz! Bluzeczka fenomenalna ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz super! Piękna bluza <3. A płaszcz interesujący :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeogromnie mi się podobasz w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko z osobna pięne a razem jeszcze piękniejsze! Przepięknie wyglądałaś. Bez udziwnień, ale z klasą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie pod wszystjin co napisala mish mash <3 jestes boska <3

      Usuń
  20. Ślicznie wyglądasz, elegancko. Piękne botki :)

    Zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszcz i buty masz obłędne! I bluza idealnie komponuje się ze spódniczką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem jeden z Twoich ladniejszych zestawow. <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx