30 grudnia 2013

ZDJĘCIA Z SESJI TIMEX & BLOGGERS

Hej! Jakiś czas temu mogliście zobaczyć wpis z backstage'u sesji z marką Timex. Bardzo wyczekiwane przeze mnie zdjęcia w końcu dotarły i dziś mogę się z Wami nimi podzielić. Ja, osobiście jestem zachwycona efektami! Od początku miałam w głowie wizję makijażu (kocie oczy, różowe usta i policzki), natomiast stylizacja uległa zmianie gdy przymierzyłam wspaniałą sukienkę od Bizuu (dopięłam się w 34!:P). Przy tak wyrazistym make-upie zdecydowałam się na wysoko upiętego, gładkiego kucyka. W takiej stylizacji czułam się wspaniale co jak sądzę było po mnie widać ;-) Pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny i organizatorów!:)
Alex







Sukienka - Bizuu, Naszyjnik - Glitter, Zegarek - Timex

Fotograf: Marcin Kempski / ilike-photo.com
Asystent: Damian Deja/ ilike-photo.com
Stylizacja: Szymon Duży
Asystentka: Paulina Bolko
Make Up: Aneta Kostrzewa / ilike-photo.com
Asystentka: Barbara Markwardt
Włosy: Sławek Oszajca
Asystentka: Magdalena Brojak
Operator: Tymoteusz Pieszka / ilike-photo.com


17 komentarzy:

  1. Jaka piękna sukienka! Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie genialne! Zdecydowanie moje ulubione! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie zdjęcie mistrzostwo :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia rylko szkoda, że ich tak mało :p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia:)
    ślicznie wyglądasz:)
    zapraszam do mnie na nowy post
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie dziewczyny oczywiście świetnie wyglądają, ale Ty wyglądałaś najpiękniej i najbardziej z klasą moim zdaniem :) wyróżniasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, uwielbiam takie fasony :) Świetnie wyglądałaś na tej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  8. chwalisz się,że dopięłaś się w 34?czy mi się tylko wydaje...wiesz, to mało istotna informacja dla czytelnika...niektóre komentarze należało by zostawić tylko dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sesja! Świetnie wyszłaś :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne niebieskie szpilki!

    mililifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie się prezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh ta sukienka i krecha na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. SO Gorgeous!

    PS. We've a $75 Shoe Giveaway on our blog! Check it out!

    ox from NYC!
    Erica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx