29 stycznia 2015

Recenzja pomadki MAC retro matte flat out faboulous

Hej! Dziś przygotowałam dla Was recenzję pomadki, którą otrzymałam na evencie w perfumerii Douglas. Jest to moja pierwsza pomadka firmy MAC, ale już teraz wiem, że nie ostatnia!:)






Pomadka w każdym świetle wygląda inaczej jednakże najbardziej zbliżony do realnego jest kolor na ostatnim kolażu i na zdjęciu pomadki przy bransoletkach.

Co obiecuje producent?

Ta szminka to kolor plus konsystencja. Wyróżnia się na wybiegach modowych. Migocze na ulicach. Sprawiła, że firma M.A.C stała się sławna

Opis niestety nie zdradza zbyt wiele, ale ujęte zostało wszystko to, co chciałam napisać. ;)

PLUSY
- pomadka bardzo długo utrzymuje się na ustach (do kilku godzin)
- wystarczają drobne poprawki, bo ścierając się nie schodzi cały kolor, lecz słabnie nasycenie
- przepiękny kolor, ogromny wybór odcieni
- wyrazista, idealnie matowa
- bardzo wydajna
- przyjemna cena jak za taką jakość (86 zł)

MINUSY
- po kilku godzinach widoczne zaczynają się robić suche skórki na ustach

Muszę jeszcze dokupić sobie konturówkę, bo z natury mam małe usta, a efekt z konturówką jest genialny ;-)
Mój odcień to retro matte flat out faboulous.
Kupicie ją w Zielonogórskim Douglasie ;-)



16 komentarzy:

  1. mi suche usta widać w każdej pomadce, chociaż w tych denerwuje mnie tylko zbieranie się białego nalotu w kącikach po paru godzinach,ale i tak uwielbiam. mam jedną ze spotkania i dwie juz kupiłam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee cudowny odcień, pięknie Ci w Niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie ślicznie zgadzam się ;-)
      Marta

      Usuń
  3. zbieram się właśnie, żeby sobie nabyć jakąś pomadkę MACa

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu wpadlam jak śliwka w kompot;) Muszą ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor! :) Pasuje Ci ta szminka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są pomadki od MAC, sama mam kilka, zawsze kupione za granicą- jednak mnie osobiście lekko przeszkadza pudrowy zapach. Korzystając z okazji zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, gdzie piszę o związkach, randkach, modzie :)

    http://alicjawkrainiemezczyzn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam i mogę polecić, dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie ci w tej pomadce jak laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to się mówi - ładnemu we wszystkim ładnie.
    jak muszę co jakiś czas używać do swoich ust pomadki nawilżającej więc taka, po której usta są suche raczej nie zdałaby egzaminu, chociaż kolorek ładny i kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, uwielbiam fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam podobną. Polecam. :)



    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx