2 stycznia 2015

Wybrane stylizacje z 2014 roku.

Hello! Jakiś czas temu obiecałam Wam podsumowanie roku w stylizacjach, ale jak zaczęłam otwierać po kolei wszystkie posty to się poddałam - trochę się ich jednak pojawiło :) Wybrałam te ulubione i chętnie wysłucham która Wam się najbardziej lub najmniej podoba i dlaczego? ;-)
Życzę Wam miłego dnia :*
Alex





























Trochę ich się uzbierało, a to i tak nie wszystkie ;-) I jak, która najfajniejsza, a która najgorsza? ;-) Buziaki!

17 komentarzy:

  1. Jaki piękny Olek :* u mnie ich tak dużo ni ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie najlepsza to ta w kombinezonie i z kapeluszem <3 mega!
    również podoba mi się granatowa sukieneczka i look w bordowym płaszczyku! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy ;) każda stylizacja inna i oryginalna na swój sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta co fotki robiła Paulina po evencie, ta w tiulowej spódniczce i ta z rozowym płaszczem i szara sukienka naj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon i kapelusz wygrywa! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. w drugiej stylizacji wyglądasz jak Blair Waldorf z Plotkary i chyba właśnie ta najbardziej mi się podoba, chociaż Ty we wszystkim wyglądasz super:)
    wszystkiego najlepszego w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wszystkie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. każda stylizacja ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne wszystkie ja jednak uwielbiam ta w spodniczce tiulowej i ta co niedawno dalas w szarym swetrze i okularach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są piękne, kobiece - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tę z czarnym kombinezonem przegapiłam i nie mogę znaleźć, podasz linka?:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziury i różowa marynarka rzadzą! oli900zl@blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx