18 stycznia 2015

The moment.

The moment Kenny'ego G. od zawsze był, jest i będzie jednym z najpiękniejszych utworów jakie słyszałam. Rozczula i nakłania do przemyśleń i głębszych refleksji. Człowiek obiecuje sobie być twardym, nieugiętym. Buduje wokół siebie barierę, która nie przepuści większości, a pozwoli wejść tym nielicznym. Gdy już są w środku traci ostrożność i jest zdany sam na siebie, na swoją intuicję. Kierować się sercem czy rozumem? 
Rozumem czy sercem?
Wspaniale jest mieć wokół bliskich ludzi. Garstkę ludzi, do których ciągnie Cię nieznana i nieokreślona siła. 
Wspaniale jest mieć wokół bliskich ludzi.
Wspaniale jest się przed kimś otworzyć.
Zaufać tak mocno.
Przywiązać się.
Bez względu na lata znajomości. Czasem czujesz jakbyś kogoś miał spotkać na swojej drodze z jakiegoś konkretnego powodu i ufasz tej osobie zupełnie jej nie znając. Każde spotkanie, każda znajomość czegoś nas uczy. Dodaje nam skrzydeł, uczy pokory, motywuje,smuci. 
Każda.
I każda jest tak samo ważna . 
Nauczmy się to doceniać...

"Jesteście piękne, lecz próżne - powiedział im jeszcze. - Nie można dla was poświęcić życia. Oczywiście moja róża wydawałaby się zwykłemu przechodniowi podobna do was. Lecz dla mnie ona jedna ma większe znaczenie niż wy wszystkie razem, ponieważ ją właśnie podlewałem. Ponieważ ją przykrywałem kloszem. Ponieważ ją właśnie osłaniałem. [...] Ponieważ słuchałem jej skarg, jej wychwalań się, a czasem jej milczenia. Ponieważ... jest moją różą."










Płaszcz - Mosquito coat, Oksy - Ray Ban sunnies, Spodnie - Bershka jeans, Czapa - Reserved beanie, Szalik - Parfois scarf, Nerka - Paulina Schaedel bag, Bransoletki i kolczyki - By Dziubeka bracelets and earrings


15 komentarzy:

  1. piekny kolor paznokci co to za lakier?:) a zestaw jak zwykle sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba przyznać, że ciekawie to połączyłaś...pastelowy płaszcz z nerką

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nic nie dodawałaś, co się obijasz?:D:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! :) Nerka - mega!
    I to co piszesz jest takie prawdziwe... Fragment o róży jest piękny... :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na najnowszy wpis. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne połączenie! Płaszcz i nerka <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. musze przyznac, ze bardzo lubie twoje zdjecia w ruchu. Odnosnie wpisu totalnie sie zgadzam i mam wrazenie jakbym czula to co napisalas. Mam nadzieje, ze u ciebie wszystko ok i ten wpis to tylko takie male refleksje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam płaszcz - uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny płaszczyk ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam taki płaszczyk :) i zestaw do biura ze stronki http://www.informacjehandlowe.pl/nowe-produkty/inne/2131-mohito-nowy-lookbook-office-2015

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Rewelacja! Świetny zestawik i jaki piękny ten płaszcz i szal :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx