18 stycznia 2015

Legfie love!

DOŁĄCZ DO KONKURSU #LegfieLove MARKI LYCRA® MOVES YOU™ I WYŚLIJ SWOJE NAJLEPSZE #LEGFIE!

Hej! 
Ostatnio znalazłam ciekawy konkurs organizowany przez markę LYCRA®, w którym do wygrania są świetne nagrody tj. - Wycieczka dla dwojga do Australii,  Weekend dla dwojga w Hotelu Ushuaïa Ibiza Beach na Ibizie czy Roczny zapas produktów marki Gatta. Co trzeba zrobić, by wygrać? Zrobić sobie #legfie, czyli tzw. selfie nóg, na których zaprezentujecie rajstopy, bądź legginsy i to wszystko! Zdjęcie należy wgrać do aplikacji konkursowej pomiędzy 12 stycznia, a 1 lutego i uzbierać 15 głosów od swoich znajomych. Najlepsze zostaną nagrodzone przez jury wspaniałymi nagrodami! 


Moje zgłoszenie ma tylko i wyłącznie jedno wytłumaczenie - bieganie jest moją pasją i stąd pomysł na #legfie w legginsach! Zaskoczcie jury swoją interpretacją tematu, a może to Wy będziecie miały szansę na niezapomnianą wycieczkę do Australii czy weekend na Ibizie. Ja osobiście się rozmarzyłam: przepiękne krajobrazy, nurkowanie, surfing, zwiedzanie Sydney i innych cudnych miast czy imprezowanie na szalonej Ibizie. To wszystko w zasięgu ręki, a jedyne co musicie zrobić to zdjęcie własnych nóg w jak najbardziej kreatywny sposób!
Ja już wzięłam udział, a Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx