21 stycznia 2015

No words.

Czasami po prostu nie mamy słów i sądzę, że ten dzień właśnie nadszedł. Już od jakiegoś czasu nie używałam języka angielskiego, więc na dole zostawiam małą interpretację tego co napisałam po Polsku dla obcojęzycznych czytelników, by nie zostawiać ich na pastwę google translator'a. ;-P Ot, się dziś rozpisałam! Mam nadzieję, że fotki się Wam spodobają, byee! :)









Kolczyki - By Dziubeka earrings, Czapa - Reserved beanie, Rajstopy - Gabriella tights, Buty - Wojas biker boots, Torebka - Parfois bag, Spodenki - New Yorker shorts

It happens sometimes that I do not have words to say and I think this day has come today. I haven't been talking in english for a while so I decided to write something in this post. As I have said before sometimes we want to say something, but it doesn't work. That's why i'm not going to write anything else! ;-P 
I'm just leaving you with some pics, hope you gonna like it! x

8 komentarzy:

  1. Fotki mi się podobają bardzo a jeszcze bardziej Twoja torebka ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka :) Bardzo fajny akcent w tej styliacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! zapraszamy na super wyprzedaż naszych ciuchów! ->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39221936

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, kożuszek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kożuszek, bardzo mi się podoba :-) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym kożuszku! Jest śliczny, a twoje różowe paznokcie fajnie nadają delikatności całości :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie :)
    Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx