26 marca 2015

Baby blue jacket and biker boots

Hello! Dziś mam dla Was zestaw, który miałam już milion razy tu opublikować, ale cały czas wypadało coś ważniejszego ;-) Strasznie się cieszę, że robi się coraz cieplej - od razu zachciewa się żyć!! :-) W końcu wróciłam do zdrówka (jako tako), więc wróciłam też do treningów - mój organizm tak bardzo domagał się sporej dawki endorfin ;-) Życzę Wam miłego wieczoru i zachęcam do zostawiania swojej opinii o zestawie w komentarzach lub na facebooku! 












Kurtka - Zara jacket, Buty - Wojas shoes, Sweter - FandF sweater, Spodnie - Stradivarius jeans

12 komentarzy:

  1. mam ta kurtałke z sheinside i cholera, one są identyczne! nawet sie nie zdziwie jak to tylko metka rózna a producent ten sam, bo raz z choies dostałam sukienkę topshopu XD a zestaw cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Ci w takim blekicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne włosy :) chciałabym mieć takie kolory na głowie

    http://sand-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak,kiedyś miałam blond :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. figurka, włoski, wszystko cudne :) jeansy i kurteczka super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, Jensy zawsze są w modzie a cały zestaw wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz. Ja tez jestem zwolenniczka jeansów. W każdym momencie wyratują z opresji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx