19 marca 2015

Somersby Elderflower lime

Hej! 
Nadal jestem "pociągająca", tak więc dziś zostawiam Was tylko i wyłącznie ze zdjęciami, które same opowiedzą swoją historię! :) Dostałam ostatnio magiczną przesyłkę...


O Co chodzi?! Jakie wielkie wyjście?!


O, jest mały liścik! Zaraz się dowiem o co chodzi ;-)


Hmmm.... przecież dostałam tylko 6 sztuk najnowszego #Somersby, a jest takie pyszne.... Zdjęcia w plenerze? Sesja zdjęciowa mojej osoby? .... 
 Wiem! Limonka  (zawsze modna na wiosnę) idealnie sprawdzi się w stylizacji! Ponadto frędzle - hit sezonu, chyba nie może być lepszego połączenia? Sukienko, zgrasz się idealnie z najnowszym #Somersby o smaku #ElderflowerLime
!



Tak, jesteście, ale sukienkę też muszę pokazać! I na Was przyjdzie czas ;-))



Jakby tego było mało nerka ta jest bardzo użyteczna - posiada ona bowiem "trzymaczkę" na piwo ;-))) Nic tylko czekać na wiosnę ;-))



A wy, znacie już nowy smak #Somersby #ElderflowerLime ?

Wpis powstał przy współpracy z marką Somersby i kierowany jest do osób powyżej 18 roku życia.

15 komentarzy:

  1. Słyszałam już o nowym smaku, idzie je dostać w sklepach? Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak:) Koniecznie daj znać jak je dorwiesz!:)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia i te teksty :)) muszę spróbować nowego smaku:))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm uwielbiam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczucie smaku to powinnaś wpisywać w swoim CV, winszuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na taki wpis:)
    pozdrawiam i zazdroszczę bo ja przez najbliższe miesiące nie będę mogła wypić somersby ani nic innego alkoholowego ze względu na ciążę, także nie poznam tego smaku zbyt szybko, a zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rzeczy ważne i ważniejsze kochana ;-) Trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie!:*

      Usuń
  7. ha ha śmiesznie! a skąd buty?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wpis nie probowalam jeszcze tego smaku ale musi byc pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, fajne ujęcia ;) a somersby koniecznie musze spróbować :)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx