29 marca 2015

Casual - long coat and snake printed heels

Hejka! Wiecie co? Chciałam coś napisać, ale jestem tak zmęczona, że każde zdanie, które napiszę po przeczytaniu wydaje mi się zabawne ;-) W końcu dziś pobiegałam troszkę więcej (10km), ale bardzo wolno żeby nie zamęczyć organizmu już na początku drogi powrotu do formy. Cóż, mecz się skończył, więc życzę Wam miłego oglądania posta i dobranoc!
Buziaki, Alex













Płaszcz i torba - Mosquito coat and bag, Szpilki - Gino Rossi heels, T-shirt - R.Kupisz tee, Kolczyki i naszyjnik - By Dziubeka earings and necklace, Zegarek - M.Kors watch, Jegginsy - Bershka jegging

22 komentarze:

  1. Genialne buciki <3 Podbiły moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja ,a jaka piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz, torebka baardzo w moim stylu, a zegarek - marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja idealna! dawno żadna ni spodobała mi się tak bardzo jak Twoja:) torebka i szpilki obłędne! :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są wspaniałe. Rewelacyjnie wyglądają w zestawieniu z tym płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie :))) ile kosztowala torebka i plaszcz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszczyk jest cudowny <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z kluczykiem na wisiorku. Sama muszę coś takiego też wykombinować. Super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. nietuzinkowe szpilki są obłędne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, torebka najlepsza:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne szpilki! Idealnie pasują do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz, a kolory są i d e a l n i e dopasowane :) W butach się chyba zakochałam..
    Pozdrawiam urbaniaknatalia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post!:))

    zapraszam do mnie: blousforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw;) buty na 5;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale slicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw buty meksyk płaszcz tak samo w sumie wszytko wygląda pięknie!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ekstra Oliś:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx