22 marca 2015

Everyday's outfit - chain boots, loose sweater, grey jeggins.

Hejka! Aż chce się żyć gdy za oknem taka pogoda, prawda?! Jestem niesamowicie szczęśliwa, mimo iż czuję się fatalnie i cały czas kaszlę, ale już jutro powrót do pracy!:) Ileż można siedzieć w domu..stęskniłam się już za ludźmi (za gadaniem również :P), za aktywnością fizyczną czy za ubieraniem się - cieszcie się, że mnie teraz nie widzicie :D
A teraz zostawię Was ze zdjęciami, bo chyba sobie zrobię krótki spacerek, ale z czapką i szalikiem koniecznie, bo mam już dość siedzenia w domu i zdychania ;-)
Wiele z Was podpytywało gdzie chodzę do fryzjera - polecam Wam serdecznie moją kochaną koleżankę Adrianę (klik)- zrobiła mi piękne ombre i od kilku miesięcy to ona zajmuje się moimi włosami :) :*
Miłej, słonecznej niedzieli! 
Alex

















Jeśli chcecie sobie sprawić ten piękny zegarek mam dla Was 15% zniżkę - na hasło "love-makeup-fashion" wpisane przy zamówieniu uzyskacie rabat ;-) Uwaga, kod jest ważny do 30 kwietnia ;-)


Zegarek- Daniel Wellington watch, Bransoletki - By Dziubeka bracelets, Szalik - Stradivarius, Koszulka - Robert Kupisz, Okulary - Ray Ban, Torba - Etorba bag, Jegginsy - Bershka jeggins, Buty - Badura shoes

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też ją bardzo lubię ;-) mam milion toreb, ale tę praktycznie noszę cały czas ;P ;*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki Martynka ;-) obawiałam się o światło, bo dość mocno "dawało", ale troszkę obróbki i wyszły magiczne ;-) buziaki ;**

      Usuń
  3. jejjjj Olek, ale pieknie wlosy wygladaja:))) nie dziwie sie, ze lubisz chodzic do swojej kolezanki:)) tez sie zastanawiam nad ombre, ale mam bardzo ciemne wlosy i nie wiem jak by to wygladalo...
    Ania:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś :*** ja bym się nie zastanawiała na Twoim miejscu. Adriana robi przepiękne ombre ;-) ;*

      Usuń
  4. super fotki kto ci robil? fajna stylizacja wszystko idealnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, chłopak ;-) Ja ustawiam parametry, a on robi resztę ;-) Pozdrawiam!:)

      Usuń
  5. Zestaw w 100% w moim stylu. Lubię to! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajoma nieźle się spisała, bo ombre wyszło świetne! A stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo zadowolona, a mam je od listopada ;-) Teraz tylko farbuję odrosty co dwa miesiące ;-) Pozdrawiam również!:*

      Usuń
  7. Szalik zwrócił na siebie uwagę - wygląda tak przyjemnie miło i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie jest, dlatego mam je w dwóch wersjach kolorystycznych ;-) Ma jeden minus - strasznie się czepia wszystkich czarnych ubrań, no ale nie można mieć wszystkiego ;-):*

      Usuń
  8. Świetna stylizacja i genialny szal :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi w oko najbardziej wpadła torebka, śliczna jest!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylowo, modnie i wygodnie, czyli o co kochamy najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem, co czujesz, bo sama zdycham już drugi tydzień i mam dość kataru!
    Śliczny look, też mam ochotę na ombre <3
    marzy mi się zegarek DW :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka idealnie współgra z szalikiem! :) Wyglądasz czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ❤
    Zdrowy styl życia, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  16. Słońce biło po oczach ale fotki i tak fajnie wyszły, fajna torebka i świetny make up, pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja! I ta torba- świetna jest!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. slicznie, trafilam tu z zeberki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Ola !:) Pierwszy raz trafiam na Twojego bloga i muszę powiedzieć,że jest całkiem sympatycznie,buty mi się szczególnie podobają :)
    Pozdrawiam,Ada.
    P.S miałyśmy okazję się poznać w ekologu na Twoich praktykach na francuskim (Twoja mama była moja wychowawczynią ;p jaki ten świat mały ;p ) Zapraszam do siebie www.madebyred.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wreszcie ruszyły wiosenne stylizacje :) W zaprezentowanym stroju szczególnie upodobałam sobie buty - robią niezłe wrażenie. Również zdjęcia fajnie dopełniły cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw jak zawsze wygląda przepięknie, bardzo ci do twarzy. Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  22. idealnie! :)
    zapraszam do mnie http://www.patrycjakuspit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx