18 czerwca 2012

Assymmetric skirt and gold watch - OUTFIT


Tego posta dodaję już 3 raz, a wszystko z powodu braku internetu od kilku dni. Aktualnie skorzystałam z genialnej funkcji "udostępnianie internetu" z telefonu, czyli mój aparat telefoniczny robi za modem, który poprzez wifi łączy mój komputer z internetem. Prawda, że mądre? Jeden z wielu plusów telefonów opartych na systemie operacyjnym Android ;-)

Co do stylizacji - wydaje mi się, że kolorystycznie wszystko współgra, mocnym akcentem jest kolor biżuterii oraz paznokci. Całuję! xxx







SPÓDNICZKA - MOSQUITO (SKIRT)
BRANSOLETKA - ROMANTICA (BRACELET)
KOTURNY - TOMMY HILFIGER via SCHAFFASHOES ( TOMMY HILFIGER WEDGES)
ZEGAREK - PARFOIS (WATCH)
TOP- H&M
NASZYJNIK - F and F (NECKLACE)

26 komentarzy:

  1. dziewczęco i naturalnie :) Uwielbiam taki zestaw kolorów :)

    www.klaudia-love-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz Kochana telefon? bo szukam czegoś fajnego z czego właśnie w razie draki mogłabym wrzucić post na bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O co kaman z czarnym biustonoszem pod białą bluzkę??

    Takie spoodnice mi nie leża, do niczego mi nie pasują i nie podobają mi się jak zachowują się w trakcie chodzenia. Poza tym lata 80-te z gumowym paskiem od sukienki to nie dla mnie :P

    Ale buty! Buty są świetna i te okulary! Ubustwiam takie okulary!

    Zapraszam do mnie na blog w wolnej chwili :)

    Pozdrawiam
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne:D aczkolwiek myślę,że lepiej Ci w wyraźniejszych kolorach:D

    zapraszam do mnie na nowy post www.patriszjafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. FAjna spódnica i super delikatny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie, ale naszyjnik mi się nie podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna spódnica :O
    sama mam na nią chrapkę od dłuższego czasu.

    DIY/Handmade collars:
    apickaboo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna stylizacja, choć trochę taka spokojna....

    i przepraszam, że to powiem, ale te spódniczki jakoś coraz mniej do mnie przemawiają :(
    choć nie wykluczam, że sama się w taką zaopatrzę, a właściwie to planuję taką uszyć :))

    pozdrawiam
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Dawno kupiłaś tę bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, sukienka jest cudna, idealna na co dzień 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta spódnica, też zamówiłam u nich beżową, ale maxi. Mam nadzieję ze w wakacje będę miała okazję ją założyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestawik:) super spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodka spódniczka .ma piekny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygrałam niedawni sukienkę: http://avaro.pl/go/_info/?user_id=22450&idc=3&lang=pli zastanawiam się, na jakie okazje mogę ją założyć? jakie dobrać dodatki?...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx