28 czerwca 2012

PASTELS + SNAKE + ? ;-)


Hello :) Today I prepared an outfit with pastel orange pants from Zara which I love a lot :) I combined this bright orange colour with snake print and ORIGINAL (:D) sandals also from Zara. 
How do you like it? Do you like colourful pants or do you wear them? ;-) Me, I just love everything in colours :)

Hej :-) Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw z pastelowo pomarańczowymi spodniami z Zary, na które bardzo długo się "czaiłam" i w końcu je sobie wyczaiłam, a dokładnie mój W. :) Mogliście wcześniej je już zobaczyć, ale w kolorze miętowym TUTAJ
Ten ciepły, pomarańczowy kolor połączyłam z motywem wężowym, a do tego niepowtarzalne (:D) sandałki z Zary i ulubiona torba INSPIROWANA Birkinem Hermesa. 

Nosicie kolorowe spodnie -  nasycone czy pastelowe, ale kolorowe? Ja osobiście uwielbiam wszystko co kolorowe :)









SPODNIE,BUTY - ZARA (PANTS,HEELS)
TORBA- KO-ARA (BAG)
BLUZKA - KAPPAHL (TUNIC)
ZEGAREK - PARFOIS (WATCH)
OKULARY - GLITTER (SUNNIES)


p.s Tak, wiem moje nogi wołają o pomstę do nieba, ale usilnie je męczę na siłowni, co mam nadzieję w końcu mi pomoże ;-)

28 komentarzy:

  1. koniecznie muszę przyczaić się na te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie! piękny kolor spodni, szpileczki też super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz;0 spodenki maja bardzo fajny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podobają te buty...ale pewnie już to pisałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz :) Przepiękne spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit ;) Tylko mi tak bluzka coś nie pasuję ;/ Ale każdy ma inny gust ;p

    Zapraszam :

    http://ame-kitti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetnaś! spodnie i szpileczi 1 liga! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo przypadają mi do gustu Twoje zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak! kolorki zawsze :)
    osobiście mam mało 'zwyklych' spodni, większość są kolorowe :)
    a co do Twojego zestawu jest genialny ;))
    wszystko pięknie się komponuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Nie sądziłam, ze te pomarańczowe wyglądają tak fajnie! Jestem w posiadaniu żółtych :)))
    Obserwuję i zapraszam:
    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor spodni,zestaw rewelacja!
    Zapraszam do siebie,może się zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. The things I liked the most in your outfit were the sunglasses, the watch and of course the bag! I think the blouse didnt really match the outfit but thats just me ;D Great blog by the way!
    www.itsallaboutfashionbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! Bluzka, buty, spodnie, torba... Ech, wszystko mi się podoba. ;))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje nogi o nic nie wołają :P wg mnie prezentują się idealnie, podobnie jak powyzsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co Ty głupku narzekasz na nogi! Ładne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja:) Zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko mi się bardzo podopa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zestawienie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. sandałki ma sporo blogerek, ale i tak widzę, że coraz ciekawiej są zestawiane :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor mają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx