5 czerwca 2012

Babe, my sweet babe, you're da one OUTFIT

Hello :) As you can see on the right side I put a "translator" here, so you can understand everything from NOW ON.
I hope you like my outfit x
TOMORROW MY BLOG IS GOING TO HAVE A BIRTHDAY SO YOU CAN EXPECT A BIG CONTEST WITH FEW BRANDS FOR INSTANCE SHEINSIDE  <3 

Najnowsza piosenka Pitbulla, której refren i główny podkład są rozpoznawalne od dawna na całym świecie dzięki filmowi Dirty Dancing, który de facto nigdy mi się nie znudzi i zawsze tak samo wzruszy, pochłonęła mnie w całości. Uwielbiam tą piosenkę głównie ze względu na miłe skojarzenia i miłe wspomnienie wspaniałego aktora Patricka Swayze'go. 
______________________________

Przejdźmy do spraw ważniejszych.. :)

Jutro PIERWSZE URODZINY MOJEGO BLOGA i z tej okazji przygotowałam dla Was WIELKI KONKURS ze sklepami: schaffashoes sequinshoes malvare - utalentowaną młodą projektantką biżuterii  kupbuty oraz sheinside - jeśli chodzi o zasady to trzeba będzie odpowiedzieć na proste pytanie, a w przypadku sheinside zarejestrować się na ich stronie. Konkurs puszczę w godzinach wieczornych tak więc bądźcie czujni! xx

A teraz czas na stylizację którą uwiecznił IGOR  - IGOR-WLADYKA.PL;-)




BLUZKA - SHEINSIDE (OVERSIZE LOOSE TOP)
BRANSOLETKI - MALVARE (BRACELETS)
LEGGINSY - STRADIVARIUS (LEGGINS)
BUTY - VERO-VILA (SHOES)

25 komentarzy:

  1. piękną masz cere

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje z okazji takiej okraglej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładny makijaż :) Zapraszam do mnie www.street-fashion-palabra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne legginsy! :)

    i piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak trochę inną mam bluzeczkę :) Makijaż idealnie skomponował się z biżuterią :)

    A tak na marginesie, czekam z niecierpliwością na jutrzejszy wpis i konkursy :)) I przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na pierwsze rozdanie- startuję z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz, świetne leginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie kolorystyczne, makijaż oraz buty w których się zakochałam - wszystko jest rewelacyjne!
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow, to już dzisiaj śpiewam - 100 lat, 100 lat, 100 lat! :)
    Świetna bluzka, ma super kolor, poza tym bardzo podobają mi się oversizowe rzeczy! Kyrcze, co ja bym dała, żeby mieć taka cerę!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa;)z jednym sie nie zgodze - nie mam idealnej cery tylko idealnego fotografa:)

      Usuń
  10. jakie Ty masz piękne brwi! i oczy! pięknie wyglądasz, wspaniały zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że prowadzisz bloga już rok - gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia w dalszych zmaganiach w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:) bluzka ma świetny krój i cudowny kolor!<3 fajnie się "odbijasz" na tle kanapy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny zestaw , buty cudowne ;)


    obserwuje :) i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna sesja! zdjęcia niesamowite a ostatnie najlepsze :) śliczna jesteś ! pozdrawiam :):D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja super ale twój makijaż jest po prostu boski ;PP ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja super ale twój makijaż jest po prostu boski ;PP ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzka i buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx