2 czerwca 2012

NEW IN. Schaffashoes,Mosquito,Parfois,H&M

Finally, post with new in's :)

Ojj jak dawno nie było posta z nowościami. Trzeba do nadrobić!:)


Na pierwszy rzut koturny Tommiego z Schaffy <3 - wonderful Wedges by T.Hilfiger via Schaffashoes




Donut z H&M - Donut from H&M



Sukienka i szorty z Sheinside <3 Dress and shorts from sheinside :)


oraz moje 4 cudenka z Mosquito <3 4 beauties from Mosquito




oraz Torebka z Oasap - and my new bag from Oasap

i zegarek z Parfois :) Na razie odpuszczę sobie Korsa.... :P



Poszukiwałam ostatnio sukienki do pracy - eleganckiej, bez dekoltu i dłuższej od tych, które mam w szafie. Nawet nie wiecie jak ciężko było mi znaleźć tą jedyną. Mierzyłam m.in te:

Jak dla mnie to Mohito ma dziwną rozmiarówkę - w większości przypadków. Rozmiar S to duże M, a XS to S dla kobiet z małymi piersiami. Hmm ... to chyba specjalna zagrywka marketingowa Mohito, by kobiety mogły się dowartościować :P Niestety skutkiem było to, że mimo szczerych chęci nie kupiłam tam sukienki. A nie, chwila, wróciłam po inną . Wybór padł coś w stylu tej, która Kate Winslet odchudziła o dobre 10 kg :-P


Jak Wam się podobają moje nowości? How do you like my new in's?:)


22 komentarze:

  1. szorty genialne :) cała reszta też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. glupio to zrobilas z tymi animacjami nie mozna sie dokladnie przyjrzec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to chodzilo:) przyjrzysz sie jak wstawie to wszystko w stylizacjach :))

      Usuń
    2. oki to czekam na posta z nowosciami :) ! sukienki extra

      Usuń
  3. Świetne zakupy :)
    Miętowa sukienka jest prześliczna! Czekam na te ubranka w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowości są bardzo fajne ale przez te animacje to mnie oczy rozbolały ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. super gify, świetna torba i booooooski zegarek!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka z Scheinside jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. supeR! Ach sukienkiiiiiiii!:D zapraszam do mnie:

    www.patriszjafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka w kolorze brzoskwiniowym miażdży! :)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 sukienka świetnie podkreśla figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztowała ta łososiowa?

    OdpowiedzUsuń
  11. skad naszyjnik? cudowny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko jest niesamowcie przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodenki z motywem flagi!! też chcę takie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx