11 czerwca 2012

Beige Roses & Gold accessories OUTFIT

Today elegant bacause of the dress, but also comfy because of the wedges. To tell you the truth - I'm in love with this dress ;-) Pictures are made by my mum again - I think she passed the exam, am I right? ;-) You can  buy this dress here: CLICK

Zestaw, który dziś Wam prezentuję jest z jednej strony elegancki - bo sukienka, a z drugiej codzienny - bo wysokie, wygodne koturny. Szczerze powiem - zakochałam się w tej sukience i szybko ta miłość nie minie :) Zdjęcia robiła po raz kolejny moja mama, chyba zdała test, prawda? :-)

Całość do oceny zostawiam Wam! A sukienkę możecie dostać tutaj KLIK :-)















SUKIENKA (DRESS) - SHEINSIDE 
KOTURNY (WEDGES) - TOMMY HILFIGER via SCHAFFASHOES 
ZEGAREK (WATCH) - PARFOIS
PASEK (BELT) - MOHITO


P.S JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ KWIATKI MOJEJ MAMY? ;-) 

39 komentarzy:

  1. Piękna jest ta sukienka


    BLOGERKI zachęcam do odbioru KUPONY NA taŃSZE kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama robi ładne zdjęcia, ale wspanialszy to ma ogród :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie różyczki 3D na ciuchach. sama mam już różowy sweterek pokryty w całości takimi różami (zresztą, pewnie wiesz o czym mówię ;P) i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na początku myślałam, że to z kolekcji H&M Garden Collection, była taka kolekcja ze 2 czy 3 lata temu, bardzo podobna stylistyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, wszystko mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te twoje buty mi się tak bardzo podobają! Mam podobne, ale mogłabym mieć ich mnóstwo, nawet takich samych bo uwielbiam koturny i brązową skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie kolorów+lakier do paznokci ;) śliczna sukienka, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuudnie wyglądasz!!! ♥
    no i sukienka rewelacyjna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna ta sukienka i Ty piekna w niej!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, super buty i sukienka ! <3 a mama oczywiście, że zdała test !! :) pozdrawiam :}

    OdpowiedzUsuń
  11. ta sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie..te butki idealnie komponują się z sukienką...no a Twoje włosy są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  13. I all the time used to study post in news papers but now as I am
    a user of web therefore from now I am using net for posts, thanks
    to web.
    Look into my weblog Ja Man Music Festival

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Bardzo sie ciesze, ze trafilam na Twoj blog:) Jest swietny! Przepieknie Ci w tej sukience, sceneria zdjec cudowna - Twoja mama jak najbardziej zdala egzamin:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kwiatek wśród pięknych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak romantycznie<3 pięknie wyglądasz jak zawsze:) mama się spisała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka , ale dla mnie zdecydowanie za krótka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely blog if you want we can following each other!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zwykły zestaw bez udziwnień :) Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczną masz sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa:D

    zapraszam do mnie www.patriszjfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiatki śliczne, zdjęcia również. Buty! <33

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna! <3 kwiatki pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna stylizacja! Sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękna ta sukienka ;o niesamowita! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. koturny prezentują się świetnie,takie mam nadzieje wpadną do mojej garderoby niebawem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka sliczna ta sukienka ! Chcialabym taka bluzke, ale nigdzie nie moge znalezc ...

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx