9 czerwca 2012

GENESY STYLE

Chyba każdy i każda z Was dobrze zna platformę Allegro i ma za sobą pierwszy zakup. Ja, osobiście, przyznam, że kiedyś miałam ogromne obawy przed kupowaniem w sieci - a bo nie dojdzie, za duże, za małe, bo mnie ktoś oszuka etc. Jak tylko założyłam bloga i zaczęłam otrzymywać w prezencie różne ubrania czy akcesoria od razu zmieniłam zdanie. Ba, nawet obcasy już potrafię kupić w sieci i trafić z rozmiarem :)

Teraz już wiem, że zakupy w Internecie to przede wszystkim wygoda i przyjemność. Nie wychodząc z domu kupuję co chcę, a pomaga mi w tym moja miarka, dzięki której wszystko co zamówię będzie we właściwym rozmiarze.
 Dziś wieczorem chciałam Wam przedstawić nowy sklep GENESY STYLE, który w sierpniu ruszy ze stroną internetową, ale póki co możecie kupować ich produkty poprzez platformę allegro. 


Produkty są w bardzo przystępnej cenie, a także na czasie. Znajdziecie tam asymetryczne sukienki i spódniczki, kolorowe spodnie rurki czy klasyczne sukienki. Sklep ma w ofercie również piękne sukienki z Zipem czy ponadczasowe bokserki w różnych kolorach.


Zachęcam Was do zajrzenia na aukcje sklepu GenesyStyle :)


A oto kilka zdjęć ich produktów:                                                    


  Do kupienia tutaj w różnych kolorach KLIK za 8,98!

 Do kupienia  w różnych kolorach tutaj KLIK za 39,99zł 

 Do kupienia  w różnych kolorach tutaj KLIK za 29,99zł




   Do kupienia  w różnych kolorach tutaj KLIK za 29,99 zł


                                                           
               
 I sukienka w grochy do kupienia tutaj KLIK za 39,99 zł :)



Miłych zakupów! <3 Alex

p.s Banner do sklepu możecie zobaczyć po lewej stronie w dziale reklama - zawsze szybciej będziecie mogli przejść do strony sklepu nie szukając tego wpisu :)

9 komentarzy:

  1. Aa może się pochwalisz co otrzymałaś w prezencie za reklame???

    OdpowiedzUsuń
  2. no już wbijam, niektóre rzeczy super i ceny świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za info, może skorzystam ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam na stronie Honey, że byłaś na jej koncercie. Udało Ci się zrobić jakieś zdjęcia, które mogłabyś mi przesłać? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na koncercie Honey? Cos Ci sie pomylilo z kims innym:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Podoba mi sie Twoj blog. Fajnie zrobiony no ale jestem facetem i nie widze tu nic ciekawego dla mnie ale blog spoko! Trafilem przypadkowo do Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx