13 czerwca 2012

Nowości lipcowe - new clothes & cosmetics



Dziś przygotowałam dla Was posta, którego w sumie nie miałam zamiaru publikować - cały czas dziwi mnie fakt, że bloggerzy są tak pożądaną grupą dla reklamodawców i nie mogę wyjść z podziwu odczytując codziennie po 3 maile z propozycjami o współpracę. Nie ukrywam - schlebia mi to bardzo, oznacza to, że w jakimś stopniu nawet marketingowcy doceniają moją pracę i wkład w stronę - gorzej gdy proponują współpracę na zasadzie czystego wyzysku i jak powiem im szczerze co myślę - wyzywają i poniżają. Czy tak powinni zachowywać się PR'owcy? To już zostawiam IM do namysłu.

A tymczasem chciałam Wam zaprezentować kilka nowości - zacznę od 2 sukienek od przesympatycznej Eli, która zaczęła swój biznes jakiś czas temu i życzę jej z całego serca powodzenia! Strasznie miła i sympatyczna kobieta :) A sukienki są sto razy piękniejsze niż na zdjęciach - dodam, że ceny powalają... są naprawdę niskie jak na tak świetne sukienki :)

Możecie je kupić tutaj: KLIK



Kolejne nowości to spódnica i spódniczka od sklepu Cyrkonia Fashion  - spódnicę maxi wybrałam w kolorze miętowym, a asymetryczną w kolorze chabrowym :)


Poznajecie tą stylizację z lazurową spódniczką? :*


Legginsy od Mr Gugu and Mr Go



Fuksjowe szpilki od Renee




Oraz nowości kosmetyczne od portalu urodaizdrowie.pl plus kolia by Dziubeka 




A tymczasem zapraszam Was na mojego FACEBOOKA gdzie zaraz ruszy konkurs,w którym do wygrania 2 bony : 200 ZŁ DO ZARY I 100 ZŁ DO H&M ;-))

35 komentarzy:

  1. o super ta pierwsza sukienka!:D
    zapraszam do mnie!:D'www.patriszjafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde extra:)))))szałowa limonka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczę sukienki tej eli

    BLOGERKI zachęcam do odbioru KUPONY NA taŃSZE kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie sukienki są naprawdę piękne szczególnie ta pierwsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ,że nawiązujesz współprace z osobami które dopiero zaczynają swoją drogę w internecie...
    Bransoletka jest po prostu boska ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow swietne rzeczy, ale Ty masz gust!! Powodzenia w blogowaniu!! Ania Lublin

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowosci ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała jest ta pierwsza sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. miło ze pomagasz Tym ktorzy zaczynają:)))))sukienki są sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela urzekła mnie swoją szczerością i sympatycznym usposobieniem ;-))

      Usuń
  10. Buciki piękne a ta asymetryczna spódnica...aaach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny blog!!!Obserwuje <3

    www.roxycieniawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niemal identyczne sukienki z frędzlami są w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. NAPRAWDĘ NIKT NIE ZAUWAŻYŁ, ŻE NAPISAŁAM BRANSOLETKA Z BYDZIUBEKA ZAMIAST KOLIA ? ;-) HE HE ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza sukienka jest REWELACYJNA! Strasznie mi się podoba, zreszta te mazi też! Super, już nie moge się doczekać stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza sukienka jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oliwkowa sukienka - najpiękniejsza. Taką kolię warto mieć:)
    Potrzebuję pomocy, jeśli zarejestrujesz się Ty, oraz inni tutaj:
    http://shinybox.pl/?ref=8c9a87e
    dostanę kosmetyki, a i Ty masz szansę na takie same;)
    przekazuj linka innym

    Dziękuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mięta i leginsy <3
    Zapraszam do mnie. U mnie ostatni dzień konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju ta 1 kiecka jest meeega<3 zakochalam sie w niej!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog. Podziwiam ludzi kreatywnych. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza sukienka ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miętowa maxi spódnica będzie piękna ;) Dodałam do obserwowanych i zapraszam również do mnie, choć dopiero zaczynam tu swoją przygodę z blogowaniem ;) http://ankowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba mnie namówiłaś na tą pierwszą sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne nowości ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza sukienka jest fantastyczna!! Mięta też zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. love the first dress! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne sukienki od przesympatycznej Eli ; ) Szczególnie pierwsza , podoba mi się góra i te zwisające elementy ; )

    Pozdrawiam
    http://deletephilosophy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko jest moim zdaniem świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. hej mam pytanko na podstawie jakiej strony zgodziłaś się na to zeby umieszczac reklamy na swoim blogu ?? i czy mozesz sama decydować o tym z jakimi firmami chcesz współpracować ?? wstawiać konkretne reklamy na bloga a nie wszystkie jakie inni zechcą ?? Sama zaczynam prowadzić bloga i bardzo bym była wdzięczna za odpowiedź.. :)

    anitabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. te leginsy świetne , tylko trochę drogie ; (
    zapraszam do mnnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepsza ta pierwsza sukienka..:)))

    http://barwy-szczesciaa.blogspot.com/
    http://koroniewska-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx