3 listopada 2011

I love ZEBRA! CD SESYJNYCH ZDJĘĆ ;-) ZAPRASZAM!

Znowu pokażę coś bardziej wiekowego, ale mam nadzieję, że też się Wam spodoba. Jak wiadomo motyw zwierzęcy powraca co roku (sukienkę mam 2 lata), w moim wydaniu Zeberka. Jak Wam się podoba? Gratis jedna z pasiakiem z sh ;-)) 


Again, something that isn't new, but I hope u like it! As we know animal print is always trendy. I picked zebra one.








sukienka zebra(zebra dress)-h&m, bransoletki(bracelets)-h&m, sukienka w paski(2nd dress)-sh, buty(shoes)-deichmann


 A DZIŚ PRZYSZŁY MI BUTY Z FLEQ.PL.NAWET NIE WIECIE JAKA BYŁA MOJA RADOŚĆ GDY OKAZAŁY SIĘ DOBRE! MAM DOŚĆ SZCZUPŁĄ ŁYDKĘ, WIĘC WIĘKSZOŚĆ KOZAKÓW MI ODSTAJE LUB ZLATUJE DO KOSTKI, A TE SĄ IDEALNE!  MOWA O TYCH CUDEŃKACH:



19 komentarzy:

  1. mam takie same w kolorze beżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko :)
    A buty? Cudne:) Dobrze, że dobre... ja też się zawsze o to boję przy zamówieniach internetowych :P

    http://gottadresshim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż, perfekcyjnie narysowana kreska! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne oby dwie sukienki, robią wrażenie ;) i piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swego czasu miałam świra na punkcie zeberki etraz już mi przeszło ale dalej mi się podoba :) Tobie w niej pięknie :)

    http://agua-y-feugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dwa pierwsze zdjęcia - wymiatają !!!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog. na pewno będę wpadać częściej.
    obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    zapraszam do komentowania i obserwowania. na pewno się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam: www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a jednak to możliwe! identyczną sukienkę mam również już dłuższy czas, kupioną na ciuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę zwierzęcych wzorów, ale zeberka jest wyjątkiem :)

    Boska sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Come back!
    Wielki powrót.as-a-blonde, jako
    MadameAche.
    Mam nadzieje że będziemy się obserwować ;D
    I mam dla Ciebie wspaniałą propozycje. Wejdź na mojego bloga i przeczytaj o niej więcej.
    www.madameache.blogspot.com



    Super zdjęcia. Świetna jest ta sukienka, a te buty. Myślę nad ich kupnem. Wygodne są?>
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne koturny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne zdjęcia, naprawdę, super :)! buty też extra :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx