28 listopada 2011

Another day for you and me in Paradise.... OUTFIT


Co by zdjęcia nie były nudne czyt. robione w domowych zakątkach, po raz kolejny  wychodzę  5 metrów przed dom (jak dla niektórych do lasu). Przypadło mi do gustu to miejsce i chyba częściej będę tam robić zdjęcia ;-)

Dziś wieczorowo - podobnie byłam ubrana na randkę w okazji 5 lat z moim chłopakiem ;-) Nie miałam tylko naszyjnika, lecz kolię, a włosy miałam rozpuszczone. Wiadomo, że wtedy nie myśli się o cykaniu fotek, więc odtworzyłam to dla Was w troszkę mocniejszej wersji. Jak wam się podoba połączeniu czerni z mocnymi czerwonymi butami i ostrym naszyjnikiem?












buty(heels)-stylowebuty.pl
płaszcz(coat)-stradivarius
sukienka(dress)-new yorker
naszyjnik(necklace)-glitter
torba(bag)-allegro


I love this song... it's very old, but classic one..

Today I present you an outfit for a date with my boyfriend - it's been 5 years since we're together! Of course I didn't take these photos before a date, but yesterday. I wanted to show you how I looked like - I only changed hair and accesories - my hair was straight and I didn't wear this necklace.
How do you like this combination? xoxo

ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA ;-)) OBSERWOWANIA ;-)) I BRANIA UDZIAŁU W KONKURSACH. A ODBYWAJĄ SIĘ TERAZ DWA! WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW W ZAKŁADCE POD NAGŁÓWKIEM 'TRWAJĄCE KONKURSY'!

19 komentarzy:

  1. Ładnie ładnie :D Ale ja bym jednak wybrała do zestawu klasyczne szpilki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku ja szukam takiej torebki! piękna jest :)) gdzie Ty na all ją znalazłaś ? No i te buty - wiadomo, że cudne:)) płaszczyk też :* wszystko mi się podoba - nawet las ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wyglądasz!Wisiorek i płaszczyk to moje faworyty ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. całosć super- bardzo fajne połączenie kolorystyczne:) buty i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny naszyjnik!!

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki dodają charakteru całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie! Płaszczyk jest super i sukieneczka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi si epodoba outficik :) a naszyjnik szałowy i zarabiscie uzupelnia stroj nadaj emu charakter:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież już od 9,90 zł):

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam sie po uszy w tym outficie !


    Pozdrawiam ;) + obserwuje


    mnikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancja fajnie przełamana cięższymi butami :) podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna torebka - zamiennik zary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! Sukienka i płaszcz cudne! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, bardzo interesujący! super stylizacja, najbardziej podoba mi się torebka, identyczna jaką szukam! :)
    zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx