6 grudnia 2014

Faux fur. Everyday's outfit

Hejka! Robiąc te zdjęcia było wyjątkowo zimno stąd moje dziwne miny i tak "skromna" ilość zdjęć, ale mam nadzieję, że mimo to wpis Wam się spodoba ;-) Ostatnio miałam kontuzję stopy i nie mogłam robić zbyt wielu treningów, ale wracam do żywych i z lekko bolącym sródstopiem zaczynam realizować plan przygotowawczy do maratonu. Mój pierwszy maraton pobiegnę w Paryżu dokładnie 12 kwietnia. Nawet nie wiecie jaka jestem podekscytowana tym faktem! Czego chcieć więcej? Bieganie jest moją pasją, Paryż moją miłością - połączenie doskonałe! Będziecie mi kibicować?!:)
Buziaki i miłego, mikołajkowego wieczora!
Alex




Pomadka - MAC, Lakier do paznokci  - ANNY 




Kurtka - Stradivarius faux fur, Torba - Parfois bag, Szpilki - Bershka heels, Legginsy - Bershka, Szalik - Parfois

Tutaj mały kolaż z mojego ostatniego treningu :) Ostatnio jak pokazywałam zdjęcia chłopakowi ten zapytał się mnie "to ty biegasz czy robisz zdjęcia?" - odpowiedziałam mu na to "biegam i robię zdjęcia"  i to lubię! :-)  Musiałam Wam zaprezentować moją piękną, nową zegarynkę i buciki do biegania! :P 
Pochwalcie się swoimi wynikami!:*


16 komentarzy:

  1. mam wrażenie że jakość fot się poprawiła :) śliczne są! i zestaw tez :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zaczęłam kombinować w ustawieniach po tym jak Paulina mnie wyedukowała :D;*

      Usuń
  2. więcej zdjęć z bieganiaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne futerko kiedy je kupilas? juz pytalam na fanpage ile kosztowalo:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie za zimno na bieganie wole rower :) i codziennie do pracy śmigam

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie ♥ Uwielbiam takie zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz uroczo jak i w jednej tak i w drugiej wersji, a zegarek ..... zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko i torebka super, zestaw cały piękny! Elegancki i klasyczny, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Naprawdę dobrze się to czyta...i ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOOOOW! Wyglądasz jak milion dollarów! :D Jestem zachwycona futerkiem i Twoją urodą ;)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. za co lubie bizuterie ta za to ze ma fajna nazwe i zato ze lubie nosic bizuterie bransoletki jak ikolczyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne futerko, bardo modny aktualnie akcent, super.
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx