4 grudnia 2014

So cold outside.

Hello! Dziś jedynym komentarzem do wpisu będzie piosenka zamieszczona na samym dole pod metkami - kto mnie zna wie, że uwielbiam Calvina Harrisa ;-) Nie zawsze jest wena, a po co pisać na siłę? ;-) Dziś był przyjemny dzień, zrobiłam 12km biegu spokojnym tempem i teraz czuję się wyśmienicie ;-) Chcecie żeby pojawiały się posty dotyczące treningów  z opisami ze zdjęciami robionymi w trakcie biegu jak tu? ;-) 
Miłego wieczoru! Mam nadzieję, ze zestaw się spodoba :)
Alex






Wbrew pozorom nie są to zakolanówki, ale rajstopy które je imitują ;-) Jest to dużo bardziej wygodne, bo nic się nie zsuwa o czym wie chyba każda kobieta ;-) Zdecydowanie polecam Wam ten model!




 Pomadka - MAC 


Sweter - Mosquito sweater, Szalik - Stradivarius scarf, Buty - Wojas biker boots, Kurtka - Sheinside jacket, Czapka - Reserved beanie, Rajstopy - Gabriella tights

16 komentarzy:

  1. Sweterek mi się podoba:D Masz doklejone rzęsy??:P

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka piękna. muszę się zainteresować takimi rajstopami

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie lubię czerń, Twój look jest świetny! A co do notek o Twoich treningach to dobry pomysł, z chęcią poczytam! ;)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, a rajstopy są genialne !

    Zapraszam do siebie na stylizację ze swetrem Zary z sh.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię Calvina ;) Świetnie wyglądasz, ostatnio też kupiłam podobne rajstopy i są mega bardziej wygodne niż zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały zestaw, zdjęcia, makijaż, wszystko bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajowo wyglądasz .... :) rajstopy są mega!!! i ta czapa zresztą też :) życze powodzenia w tworzeniu oraz zapraszam do mnie darijja.blogspot.com
    p.s. dopiero zaczynam ale będzie mi bardzo miło jeśli zaglądniesz :*
    Pozdrawiam Daria :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!

    A gdzie zamawiałaś te cudowne rajstopy?

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx