15 grudnia 2014

You used to hold me.

Moja miłość do twórczości Calvina Harrisa chyba nigdy nie ustanie. Zaczynam odnosić wrażenie, że staje się ona coraz większa im dłużej jej słucham. Nic tak nie dodaje siły podczas długiego biegu jak dobry beat i piękny wokal, a Calvin z pewnością może się tym pochwalić! (no, nie wspomnę o wyglądzie:P) Pisząc ten wpis słucham "You used to hold me", macham rękami,  kręcę głową, ruszam ustami udając, że śpiewam (tak, słoń mi nadepnął na ucho:() i zacieszam do monitora. 
Jestem dziś bardzoooo naładowana pozytywną energią, bo byłam na siłowni, a ostatnio jestem tam rzadkim gościem -kiedyś było to moją pasją. Dziś bieganie stanowczo zajęło jej miejsce, ale samo bieganie formy nie zrobi! ;-) 
P.S Tego dnia cieszyłam się, że nie sterczą mi małe odrastające włoski :) Cóż, zaczęło padać :P
Zanudziłam Was? Ok, to kończę! Miłego ;*
Alex









Nerka - Paulina Schaedel bag, Płaszcz - Bershka coat, Buty - Wojas boots, Szalik - Stradi scarf

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjny plaszczyk, przepieknie CI w takim kolorze :) nerki szczerze zazdrosze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszcz ♥ podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie i płaszczyk, mhmm co za genialny kolor! :)
    Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej zainteresował kolor lakieru na Twoich paznokciach. Co to za lakier?
    Pozdrawiam Aniela

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio mam ogromną ochotę na zakup różowego płaszcza. Ty wyglądasz w nim bardzo korzystnie przez co, coraz bardziej pragnę go mieć. Super wyglądasz w tym wydaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor lakieru! wyglada jak chanel bikini rose, ktory byl jednym z moich ulubionych... to on?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx