28 grudnia 2014

Inspiracja.

Zabawne. Myślę nad tym wpisem, a kiedy mam już go publikować wtedy postanawiam wszystko wykasować i zacząć od nowa. Zastanawiam się czy to co napisałam jest faktycznie tym, czym chcę  podzielić się z szerszym gronem osób.  W gruncie rzeczy nie zwierzałam się w nim za bardzo, ale czułam, że może odkryję zbyt wiele, a tego nie chcę. Ponoć osoby o silnym charakterze tak naprawdę w środku są kruche i delikatne - przecież nie chcę żeby ktoś się o tym dowiedział, prawda? ;-) Zostawiam Was więc z tymi kilkoma zdaniami, a o czym był pierwotnie wpis możecie się domyślać po tytule. 
Inspiracja - kryje się w każdym. Cieszę się, że ją znalazłam i pokochałam bieganie całym sercem. Dziękuję! :-)
Alex


 





Lakier do paznokci - Sally Hansen (xtreme wear 420 pacific blue)




Kurtka i spodnie - Bershka jacket and jeans, Buty - Venezia heels, Nerka - Paulina Schaedel bag, Zegarek - Michael Kors watch, Okulary - Ray Ban sunnies, Sweterek - FandF sweater

16 komentarzy:

  1. buty mistrz, chyba Ci ukradnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie klasyczne zestawy - dżinsy, ramoneska, botki no i sweterek świetny, bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna klasyczna stylizacja :) Bardzo fajny sweterek i ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie.
    Super look.

    OdpowiedzUsuń
  5. nogi masz niebiańskie, ale ja się pytam gdzie jest pupa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i nerka bardzo mi się podobają :) Poza tym na jednym zdjęciu tak ładnie się uśmiechasz - rób tak częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam prowadzę markę odzieży i chciałbym je bardziej rozpromować i dlatego kieruje do ciebie pytanie czy chciała byś z jakimiś moimi ubrankami zrobić lookbook kontakt officialbley@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestawy :-)
    Uwielbiam takie połączenie :-D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  9. za**iscie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przepieknie sie prezentujesz, bardzo fajnie wygladaja nogi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx