30 grudnia 2014

Monochrome.

Jak przyjemnie jest mieć urlop. Zero obowiązków, zero stresu, nawet sprzątanie mieszkania wydaje się milsze ;-) Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo czuję, że groziłoby to podsumowaniem roku, a na to przyjdzie czas...jutro :) Kiedyś w życiu nie wyszłabym tak ubrana bo "płaskie buty" czy "czapka" lub "za czarno", a teraz rzadziej mnie zobaczycie w szpilkach, bez czapki i na kolorowo. Cóż, człowiek zmienia się całe życie ;-P Jak tam przygotowania do sylwestra?
Miłego wieczora!
Alex




Pomadka - MAC, lakier - Bourjois (420)





Legginsy - Bershka leggins, Okulary - Ray Ban sunnies, Torba - Kazar bag, Sweter - Sheinside sweater, Kamizelka - Romwe faux fur vest, Zegarek - Michael Kors, Buty - Wojas biker boots


14 komentarzy:

  1. Mam te legginsy z Bershki tylko niebieskie :)) niestety po jakimś czasie używania zaczęły się rozciągać :(( ale to chyba dlatego, że często w nich chodzę - bardzo je lubię ! Zestaw bardzo mi się podoba, ale brakuje mi jakiegoś kolorowego dodatku dla przełamania kolorów :) Pozdrawiam cieplutko
    fit-na-lato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw :* zgadzam się, człowiek zmienia się całe życie i ja również przeszłam diametralną metamorfozę mojego stylu :D kiedyś - na co dzień 13 cm szpile, dziś wyłącznie płaskie buciki, czarne legginsy i żakiety :)
    W sylwka chyba wybywamy do Zielonej do heaven :) a Ty kochana?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Baaardzo mi się podoba taki Look! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, uwielbiam takie futrzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo w moim stylu! Mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. czarno i płasko is always good idea! ;) a stylizacja boska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. po czarnemu i bardzo elegancko, a na podsumowanko bardzo chętnie zajrzę;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku Ci życzę !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter jest śliczny :) bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna ta pomadka, a jak z trwaloscia???:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx