17 grudnia 2014

Dark make-up

Hello! Dziś chciałam Wam pokazać makijaż wykonany przez makijażystkę MAC'a (Madzię) w naszym Zielonogórskim Douglasie. Początkowo był on planowany na imprezę Andrzejkową (moje 26 urodziny) jednakże jak to mawiają "starość nie radość", więc skończyło się na  restauracji i kinie ;-) Jak Wam się podobam w takim wydaniu? Ja siebie bardzo lubię w ciemnej oprawie oka ;-)









Wszystkie kosmetyki użyte do makijażu są marki MAC :-) Czy oczy na tym ostatnim zdjęciu nie wydają się Wam dziwne? :P

14 komentarzy:

  1. pieknie <3 ja dzis bylam sobie pomadeczke kupic hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż a Ty wyglądałaś cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ciebie tez bardzo lubie w ciemnej oprawie oka :)
    a przy okazji dalabym sie pokroic za zdecydowana urode i ciemne teczowki. ja w takim wydaniu wygladalabym najslabiej na swiecie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Wyglądasz bardzo seksownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu;) Lubię takie smokey :) Jedyne co, to bym bardziej dolną powiekę "rozdymiła":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż w moim stylu. pięknie! co do oczu - nie wydają mi się dziwne;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, oczy oczywiście najbardziej mi się podobają, jednak policzki- jak dla mnie trochę za mocno wykonturowane, ale mimo to, bardzo ładnie wyglądasz! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wykonanany makijaż

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra makijażystka, odwiedzaj ją częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx