12 kwietnia 2012

Fairy Tale OUTFIT


"Je me rappelle le jour
Où je t'ai vu mon amour
Au détour d'une ruelle
Qui aurait pu imaginer
Que le destin
Fougueux comme je l'étais
Aurait pu nous rapprocher 
Tu m'es apparue si belle
À mes yeux comme une étincelle
Qui me donne un nouvel avenir
Tant de plaisir
Je t'aime au-delà de toutes mes limites.."


Matt Pokora - Pas Sans Toi

Fragment piosenki powyżej chodzi mi po głowie już drugi dzień, a dokładniej jej całość. Zawsze byłam zdania, że język angielski brzmi dźwięcznie, cudownie, a bajecznie wypowiadane Good Morning przez Brytyjczyka nigdy nie będzie się równało francuskiemu "Bążur" czy "Orwłar". Kocham język angielski od kiedy pamiętam, do tego wszyscy moi nauczyciele byli wspaniałymi, pełnymi pasji ludźmi. Z francuskim było inaczej: moja mama uczy tego języka, tak więc otaczał mnie on od zawsze. W tym przypadku niestety w najgorszym dla nastolatek okresie trafiłam na prawdziwą nauczycielkę jędzę, która jak wszystkim się dobrze wydawało, minęła się z powołaniem. Dołóżcie do tego wredotę i macie porażkę na starcie. Nie każdy wie, ale studiuję język francuski. Tak mi się trafiło,  że licencjat był mieszany - filologia francuska z angielską. Mieszanka idealna. Trafiłam tam gdzie chciałam, prawda? Niestety umierałam od środka na tych studiach nie mogąc ogarnąć o co tak naprawdę czepiają się Ci wykładowcy - o olewatorski stosunek, a finalnie bdb oceny? O to, że bardziej myślałam o spaniu niż o ich słuchaniu? Ale po co cały ten wykład i uzewnętrznianie się, którego i tak większość z Was nie przeczyta... Od jakiś 2 lat (a przerwy w nauce zrobiłam sobie rok) odkryłam francuski na nowo. I mimo, że nadal(jak to każdy - no prawie każdy student) nie chce mi się uczyć do sesji i robić zadań czy pisać rozprawek, pokochałam dźwięk tego języka i co najlepsze sama kiedy mogę robię coś w tym kierunku. A Wam jak chodzi o język francuski to z całego serca mogę polecić komedie francuskie, których żart jest tak świetny, jak chyba żadnych na świecie. A co do muzyki - znajdzie się coś dla każdego - od Edith Piaf i jej niezwykłych piosenek po przystojnego Matta Pokorę, który nagrał co prawda kilka piosenek, ale "pas sans toi" jest przecudowna i pełna miłości. 

Zapraszam na stylizację - za zdjęcia odpowiedzialny jest ten czarodziej = IGOR WŁADYKA






buty - deezee (heels)
marynarka - mosquito-sklep.pl (jacket)
płaszcz i spodnie - h&m (trench coat and pants)
torba - ko-ara (bag)
bransoletki - e-clover.pl (bracelets)
koszula z kokardą - esprit (shirt)


The text I wrote above is about my love to english language, but also to french. I used to love only the 1st one, because french was always present in my life. My mum's a french teacher so I got used to it. Everything's changed when I took a year of break - I had a time to think over, to realise that I really love english and... french. I hope you like the outfit xx

43 komentarze:

  1. Podoba mi się dobór kolorów w tej stylizacji. Ładna torebka i buty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądasz, piękne kolory ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, spodnie mają świetny kolor, a buty Twojej koleżanki są nieziemskie :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielkimi krokami idziesz do przodu ! Robisz postępy z blogiem, ubiorem ! Gratuluję !
    Ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ręcz i buciki;) Śliczny outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, daj spokoj. spojrz na siebie - Ty to dopiero wygladasz jak gwiazda! uwielbiam te szpilki! <3 czailam sie na ich kupno ale jak zwykle zgarneli mi moj rozmiar:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory! Śliczny trencz :)
    Ja jakoś nie przepadam za francuskim, ale ja mam w ogóle językowe skrzywienia ;D Chociaż angielski lubię bardzo:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem ..tak prosto z mostu (tylko dlatego,że się znamy..)
    wreszcie można skupić uwagę na twoich stylizacjach..
    Mega plus za zmiany !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nauczyciel potrafi obrzydzić każdy przedmiot! miałam podobnie z historią w podstawówce. czasem trzeba samemu dojrzeć, zwyczajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy zestaw!!! Naprawdę pięknie wszystko zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, kolor spodnie jest genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ładne stylizacje, ogolnie strasznie podoba mi sie Twoja uroda! Jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  13. super


    nowy post, zapraszam! :) http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz!!
    fajne połączenie kolorów:))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bosko wyglądasz niczym kobieta z 'Seksu w wielkim mieście'

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw:) Jak słyszę francuski to owszem, bardzo mi się podoba, ale gdy w liceum mogłam się czegokolwiek nauczyć to nauczycielkę miałam straszną i niestety nie potrafiła nic przekazać.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się torebka w zestawieniu z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach ta torebka... marynarka...
    trzecie zdjęcie jest niesamowicie artystyczne! uwielbiam je!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz fantastycznie! A kim jest dziewczyna w miętowych spodniach? chciałabym zobaczyć tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta stylizacja jest cudowna, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia i genialna stylizacja :)

    zapraszam do mnie i do obserwacji! :)juz niedłgo konkurs ze spodenkami DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm in love with pink trousers! follow u, follow me back :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjecia sa super i stylizacje ubierasz sie w moim guscie:) zreszta Tyś piękne dziewcze jest:)

    OdpowiedzUsuń
  24. - jak zawsze pochwalę buty, bo są świetne . =) no i mam słabość do szpilek . zresztą całośc na plus - idealnie kolory są zmiksowane.
    zapraszam do siebie, w końcu reaktywowałam bloga . =)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny wiosenny zestaw :) cudowna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny strój. :) Bardzo ładne masz włosy poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful post, so many inspiring ideas on your blog! Would you like to keep in touch and follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny strój i cudnowne buty! Pierwszy raz u Ciebie jestem ale od razu dodaję do obserwowanych, niesamowicie zmotywowałaś mnie do pracy poprzez to co napisałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. mam podobną marynarkę, tyle że burgundową:)
    wyglądasz świetnie!
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie wyglądasz, świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej CUDOWNE ZDJĘCIA!!!!! :) ♥
    WYGLĄDASZ NIESAMOWICIE!!! :)
    ps. (nie mogłam się oprzeć i musiałam napisac dużymi literami:P żeby wyrazic co czuje :P:P)
    i włosy = ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne spodnie i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie zgadzam się - francuski to przepiękny język :)

    Co do stylizacji - bardzo przyjemna. Miejska, kobieca, nowoczesna. Masz świetny styl!

    Pozdrawiam,

    Monika Dawidowicz
    blog.domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog :>
    ooo! Matt Pokora ;D uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny zestaw, marynarka i torba sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi there, I enjoy reading all of your article post. I like to
    write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx