2 kwietnia 2012

I wish that I could fly into the sky, so very high... OUTFIT

Some time ago some of you asked me to make some photos in a different place. As I respect my readers I did it. Place that you can see is very popular in my city - it's called "Palmiarnia". I took some clothes and very talented photographer Igor (his page Igor-Wladyka.pl)  and here's the result. How do you like it?


Jakiś czas temu prosiliście o zdjęcia w innym otoczeniu, prawda? Jako, że szanuję moich czytelników ostatnimi czasy wybrałam się na Palmiarnię - wizytówkę miasta, w którym mieszkam. Zapakowałam kilka zestawów, wzięłam ze sobą niezwykle utalentowanego fotografa - IGORA (jego strona: igor-wladyka.pl) i oto co powstało ;-)


Celowo połączyłam delikatny materiał z ciężką skórą, by całość nie mogła być sklasyfikowana jako kobiece albo rockowe. Do tego długa marynarka typu 'boyfriend' i mamy gotowy zestaw. Jak Wam się podoba? :-)








fot. IGOR-WLADYKA.PL

kopertówka - Stradivarius (clutch)
spodnie - New yorker (pants)
bluzka - Unisono (blouse)
marynarka - Second hand (jacket)
naszyjnik - Glitter (necklace)
zegarek - Michael Kors (watch)
okulary - New yorker (sunnies)




28 komentarzy:

  1. Okulary pasują Ci idealnie! :D Świetna torebka i bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestawienie delikatnego, kobiecego stylu i stylu rockowego bardzo mi sie podoba!!! uwielbiam <3

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super to wszystko połączyłaś :) najlepsza jest kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi bardzo.... ale wciąz jest baardzo kobieco :)

    Szkoda że ja nie mam fotografa który by robił zdjęcia na mój blog :(


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetny set, super wyglądasz! torebusia cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny zestaw! i zdjecia genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia- bardzo utalentowany fotograf:) świetny set- piękne szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie Ci w tych okularach, mmm! ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny efekt współpracy - piękne zdjęcia ;)
    P.S. uwielbiam Twoją kopertówkę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja, faktycznie dość trudna do określenia grupy klimatowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ! Cudowne spodnie - musze sobie podobne sprawić :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne zdjęcia:))
    również świetne fotki na stronie tego Pana fotografa:))


    Zapraszam na GIVEAWAY!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/04/wiosenno-wielkanocny-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, bardzo mi sie podoba! Elegancko i z wyczuciem. Klasa! Pozdrawiam Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooooooooooooooow ale zdjecia!!!! Boskie, a bluzeczka jest swietna! To jakis Włoski sklep?? pozdrawiam:) Martyna B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa :) Firma Unisono to Polski sklep, ale wszystkie ubrania sa we Wloskim stylu ;-) Rowniez pozdrawiam.

      :**

      Usuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia, super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Żeby się nie powtarzać...jestem na tak ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. W tych okularach wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny zestaw, bardzo mi się podobaa <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super! piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym tak pięknie łączyć ubrania. Wyglądasz świetnie, ubierasz się świetnie, masz świetne zdjęcia- szczególnie Te ;) - zazdroszczę <3 wierna czytelniczka, Malwina z Bydgoszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ach zapomniałabym, zapisałam się na subskrypcję przez e-mail :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx