19 kwietnia 2012

WYWODY NA TEMAT FASHION WEEK, STYLIZACJA ;-)

Fashion Week - chyba nie mylę się mówiąc, że każda bloggerka modowa marzy o tym, by się tam dostać, ba, by otrzymać akredytację. Człowiek czuje się doceniony, w jakiś sposób ważny w tym hermetycznym świecie. Ja akredytacji nie dostałam, jednakże robiłam co w mojej mocy by tam się znaleźć. Któregoś razu nudząc się na zajęciach zajrzałam na facebooka w telefonie i jako pierwsza informacji wyskoczyła mi ta o fashion weeku - firma Maybelline poszukuje oficjalnej reporterki na fashion weeku. Co musisz zrobić? Proste, opisz zdjęcia z pokazów i pokaż Nam, że kochasz modę. Biorąc udział nie przeszło mi przez myśl, że mogę zostać wybrana - jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam to:

Wyobraźcie sobie taką Olcię przeglądającą facebooka na telefonie kilka dni później, która zobaczyła to zdjęcie - dosłownie mgła przesłoniła mi oczy, a w głowie zapanował nieopisany chaos przemieszany ze szczęściem. Wow, udało się - nieopisane szczęście...

A znacie przypadkiem powiedzenie  o kłodach rzucanych pod nogi? Mi takowe rzuciło życie, które same za mnie zadecydowało i stwierdziło, że nie dostąpię tego zaszczytu. Bezczelne, nawet się mnie nie zapytało. Ale jak to powiedziała jedna z Was na facebooku " na fw świat się nie kończy" i miała rację, bo psy szczekają , a karawana jedzie dalej. C'est la vie. Czuję się wyróżniona oraz zaszczycona, że to ja zostałam wybrana, ale nie mogę z tego skorzystać. Za rok. Na pewno. A wy - bawcie się dobrze, zapoznajcie się i zdajcie relację!:*


PIĘKNE ZDJĘCIA PRAWDA? WIĘCEJ ZOBACZYCIE TU: IGOR-WLADYKA.PL ZACHĘCAM DO ZERKNIĘCIA <3









BRANSOLETKI (BRACELETS) - E-CLOVER

BUTY (SHOES) - DEEZEE

SUKIENKA (DRESS)- NEW YORKER

PŁASZCZ (TRENCH) - H&M




WYGRAJ BUTY - KLIK :)

17 komentarzy:

  1. o kurcze, dlaczego nie możesz jechać? :( wielka szkoda, ale jednocześnie gratuluję :) ja jakoś nie mam ciśnienia na fw, szczerze powiem, ze mnie to jakoś specjalnie nie kręci ale wiem też, że dla wielu dziewczyn to totalna frajda byc na pokazach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz, kolor spódniczki jest boski;) ale spodnie Twojej koleżanki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu nie jedziesz? Ale tak czy siak wyróznienia gratuluję! A koleżanka powinna częściej gościć na blogu (w całości;))

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratuluję, ale szkoda, że nie możesz skorzystać :( a koleżanka równie piękna jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka! Buty też bardzo ładne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Jesteś szczęściarą, rzeczwiście szkoda tylko, że nie możesz skorzystać. Ale kto wie co życie przyniesie za rok. Życzę kolejnej takiej wygrany. Płaszczyk jest genialny. Zapraszam do mnie, ja na pewno chętnie zaobserwuje twoje dalsze propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są boskie, a to z koleżanką cudowne, jak modelki, nie kasuj !!!!!!!
    Ps.Piękny wpis..taki od serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mi się strasznie podoba zdjęcie, ale koleżance Pauli niestety nie :( Dziękuję :*

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia;)
    Oj szkoda, że nie możesz jednak jechać na FW, ale nie on pierwszy i nie ostatni:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem fanka twoich outfitow :)
    zawsze wiesz co z czym zestawic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja :)

    Zapraszam wszystkich do mnie na mały konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, gratuluję wyróżnienia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz ;) Super blog! ;) Obserwuję;). Miłego weekendu i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Gdy weszłam na Twojego bloga od razu mi się spodobał. Piszesz bardzo ciekawe posty,które z chęcia się czyta,.
    Obserwuję Twojego bloga bo chcę wchodzić tu najczęściej jak się da. To nie jest żaden spam bo nie zachęcam Cię
    do wejścia na mojego bloga. Jak chcesz to wejdziesz,jak nie to nie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, kurcze, GRATULACJE WYGRANEJ! :* Szkoda, że się nie udało, ale zgadzam się - na Fashion Weeku świat się nie kończy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx