18 kwietnia 2012

Nowości od mosquito i kupbuty ;-)

Często prosicie w mailach o "real photo" różnych ubrań czy butów. Dziś pokażę Wam dwie nowości od Mosquito i szpilki od sklepu kupbuty. :-)


Często pytacie jaki biorę rozmiar - do tej pory wszystkie brałam M z obawy niedopinania się w biuście jednak te dwie pod spodem mają rozmiar S i są OK :-)
Gwarantuję Wam - na żywo są milion piękniejsze :) Nie każda ich marynarka mi przypadła do gustu, a szczególnie ich pierwsze wyroby, ale od dłuższego czasu nie mam żadnych zastrzeżeń przy ich nowościach. Żakiety świetnie skrojone, a marynarki dużo lepiej wykonane jak chodzi o podszewkę, tak więc polecam ;-) 








marynarki - MOSQUITO
buty - KUPBUTY




Chcesz takie same albo inne? WYGRAJ JE TUTAJ KLIK

16 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa jaką stworzysz stylizację z tą żółtą marynarką i jak ona się będzie prezentować :)) sama mam na nią lub tą miętową ochotę już od dłuższego czasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak maryarki będą wyglądać w outficie :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się skuszę na tą białą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarki są świetne! W taką białą chętnie bym się zaopatrzyła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta cytrynowa marynara:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ja właśnie mam plan zamówić miętową!
    Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarki są super, w szczególności ta druga;)

    OdpowiedzUsuń
  8. BUTY BUTY BUTY ! Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetne :))

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :)

    Zapraszam wszystkich do mnie na mały konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te marynarki:)
    możesz napisać jakiej jakości one są?
    bo po zdjęciu niestety nie można tego odczytać, a szkoda :(

    Zapraszam na nowy post:)
    http://www.beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super czekam az zprezentujesz je na sobie ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx