25 kwietnia 2012

Peach&Snake&Camel OUTFIT

Leggins are in my closet for about 4 months since Xmas, but I didn't have any blouse or tunic to combine with. I finally found one that suits to every colour! I hope you like this outfit! xx


Legginsy, które prezentuję dzisiaj są w mojej szafie od Świąt Bożego Narodzenia, ale do tej pory nie miałam ich z czym połączyć, gdyż nie miałam ciekawej, długiej bluzki czy tuniki pasującej do wężowego nadruku. Na szczęście jakiś czas temu zaopatrzyłam się w idealną, zwiewną bluzeczkę, która pasuje także do innych kolorów - mięty, czerni, bieli, złota. Obcas moich sandałków jest wykonany ze skóry imitującej węża (a może i prawdziwej:P?) - gazety "mówią", by wybierać jeden mocny print i nie łączyć broń boże panterki z panterką czy węża z wężem - moim zdaniem gdy się w czymś czujemy dobrze to wszystko będzie pięknie się komponować. Mam nadzieję, że zestaw się Wam podoba! Miłego wieczoru!
p.s W razie wątpliwości bluzeczka przykrywa pośladki tylko nie uchwycliliśmy mnie z tyłu ;-))

A za zdjęcia odpowiedzialny jest IGOR WŁADYKA ;-) Zapraszam Was na jego FANPAGE na facebooku ;-)







buty - Aldo (heels)
bluzka - Unisono (blouse)
legginsy - Stradivarius (leggins)
okulary-New Yorker
zegarek - Michael Kors (watch)
torba - Venezia (bag)
kolczyki - Glitter (earings)
kurtka - Promod (jacket)

26 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba;) zwłaszcza bluzka, leży idealnie i dobrze wygląda z legginsami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne legginsy - przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpraca z fotografem widzę owocna, dużo pomaga taka fachowa ręka :D.
    Pierwsze zdjęcie jest cudowne <3.
    Wężowe spodnie sa bardzo ciekawe ...

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy świetne :), ale mgiełka brzoskwiniowa mnie zauroczyła :)

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!!! Twój look bardzo mi się podoba, zdjęcia rewelacyjne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. co za legginsy!;) świetny look ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz genialnie, baaaardzo mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze super, leginy mnie oczarowały;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor tej bluzki ;) fajna całość.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne geterki i buty ;)

    http://l-insp-ecteur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te legginsy! I baaaardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu, powaliłaś na kolana! Zjawiskowo wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiowa zostaw u mnie adres maila pod konkursem ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzeczka jest przepiękna! i fantastycznie wygląda z tymi legginsami;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia <3 Wyglądasz przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx