4 kwietnia 2012

New hair & new in my closet ;-)

Believe me - I really wanted to write something today, but I've a terrible headache you cannot even imagine :( So I'm showing you my new haircut right now - lenght and colour. How do you like it?! xx
Also some new in from sheinside.com which I love a lot <3




Uwierzcie mi, że dziś chciałam napisać coś więcej, ale tak strasznie mnie głowa boli od rana, że spasuję. Napiszę jedynie, że chciałam Wam pokazać moją nową fryzurę - kolor i długość. Jak Wam się podoba ścięcie na prosto? ;-)


Już niedługo Fashion Week! Wybieracie się? Ja w sumie nadal nie złożyłam wniosku o akredytację, może czas najwyższy? Ach, bardzo chciałabym tam być w tym roku! To już 18-22 kwietnia... 









I jak;-)??




Co do nowości - sheinside znowu mile zaskoczyło! Czekam na paczkę z sukienką i kombinezonem, a tu mogę wybrać kolejne 2 rzeczy:-)







I nabytek z New Yorkera :) Niebiesko - żółta  (new dress from New Yorker - I picked yellow-blue one)




Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tyle miłych słów pod ostatnim postem! :*


KONKURS NA FACEBOOKU ;-) KLIK

25 komentarzy:

  1. A ja tam nie widzę żadnej zmiany :*. Zawsze ci pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie sukienki cudowne:))
    kolorki świetnie dobrane:))
    a powiedz czy to jest sukienka razem z bluzeczką czy to osobne części??

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo [pozytywna metamorfoza choć niewielnka jednak zdecydowanie na plus;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor włosów, ta koszulka luźna jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka w chmury jest prześliczna! Sukienka w tej drugiej wersji kolorystycznej- dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne, zadbane włosy. Tworzysz bardzo dobre sety. Dodaję Cię do obserwowanych.
    Pozdrawiam Cię ciepło.
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolor włosów, a ta bluzka w chmury - jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna fryzurka i świetny top z Marylin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ściełaś nie scinaj wiecej :) ale kolorek bombaastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wlosy bajeczka:D a spodniczki reweleacyjne obie :) mzona wiedizec ile kosztowaly poluje na takie od dawna :)mmm caluje;*

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne rzeczy i sukieneczka :)
    a ściecie bardzo ladne :))

    + obserwuję, jeśli masz ochotę to zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie ścięte włosy! bardzo dobrze Ci w tej fryzurze :) a co do zamówień to chmurzasta bluzka jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sukienki! <3 I włosy... bardzo ładnie ci tak. ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli u Ciebie jest taka pogoda jak u mnie to ani trochę nie dziwi mnie Twój ból głowy!Wstrętne spadające ciśnienie!
    A fryzura istnie rewelacyjna :) wyglądasz bardzo ładnie :) też myślę o zrobieniu czegoś z włosami, ale chyba chwilowo zostaje przy pomyśle, będą wiązać, poczekam rok, może urosną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne masz włoski, zadbane i zdrowe, fryzura pasuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka z Ciebie piękna dziewczyna - jestem bardzo ciekawa, jak wyglądasz w delikatniejszym makijażu oczu. Ten Cię chyba niepotrzebnie postarza... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. włoski piękne, mam chyba taką samą bluzkę z MM :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cuudny kolor - co to za farba lub odcien ?.;d aaa ! i czy ty czasem nie masz ombre hair?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx