1 kwietnia 2012

Portrait of me - mój portret

Popijając niedzielną kawę i słuchając najnowszej piosenki Piaska - "Z dwojga ciał" zabieram się za sprawdzanie Waszych konkursowych odpowiedzi, a przy okazji chciałam się z Wami podzielić portretem, który narysowała dla mnie Samanta z bloga samanta-lesiak.blogspot.com  - niezwykle utalentowana dziewczyna! Dziękuję Ci kochana za piękną pamiątkę :*




Jak Wam się podobają? Jak myślicie można by je jakoś ciekawie "doczepić" do nagłówka czy ten co mam jest ok i nie warto go zmieniać ? ;-)


13 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba ten kolorowy :) umieszczenie go w nagłówku to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dziewczyna ma talent ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyna ma talent naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Umieść go w nagłówku ponieważ jest przepiękny ..

    Pozdrowienia ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysuje genialnie:):) Pomysł umieszczenia go w nagłówku uważam za świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ale super wyglądasz w wersji rysunkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie bardzo utalentowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta dziewczyna ma niesamowity talent!!
    Podziwiam ją za rysunki są świetne:)


    Zapraszam na GIVEAWAY!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/04/wiosenno-wielkanocny-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe również marzy mi się taki portret :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku tez takie chce!:)
    genialne prace:D

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki dzięki <3

    a Samanta to talenciaraaa! :) uwielbiam jej rysunki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx